کد خبر: 440358
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۲:۳۴:۰۸
| |

جزییات جلسه انتخاباتی تیم قالیباف و طلایی برای شهرداری تهران/ جواد شوشتری، پشمچی زاده و جاوید گزینه های شهرداری

ستادهای نزدیک به قالیباف که در حوزه شورای شهر تهران فعال شده و برنامه انتخاباتی خود را در ساختمانی در خیابان پاسداران دنبال می‌کنند. این تیم به ریاست سردار طلایی برای انتخابات شورای شهر تهران در سال 1400 فعال شده و گزینه‌هایی را برای شهرداری تهران و لیست شورای‌شهر در نظر گرفته‌اند.

جزییات جلسه انتخاباتی تیم قالیباف و طلایی برای شهرداری تهران/ جواد شوشتری، پشمچی زاده و جاوید گزینه های شهرداری
کد خبر: 440358
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۲:۳۴:۰۸

اعتمادآنلاین| درحالی که اصولگرایان با چالش چند دستگی در مجلس به ویژه بر سر استیضاح حسن روحانی مواجه هستند و هنوز بحث های انتخابات 1400 گرم نشده اما ستادهای نزدیک به قالیباف که در حوزه شورای شهر تهران فعال شده و برنامه انتخاباتی خود را در ساختمانی در خیابان پاسداران دنبال می کنند. این تیم به ریاست سردار طلایی فرمانده پیشین پلیس و عضو شورای شهر چهارم تهران برای انتخابات شورای شهر تهران در سال 1400 فعال شده و گزینه هایی را برای شهرداری تهران و لیست شورای شهر در نظر گرفته اند.

شنیده ها از منابع نزدیک نشان می دهد تیم اجرایی شهردار سابق، جلسات انتخاباتی خود را برگزار کرده و به دنبال معرفی نامزد مورد حمایت قالیباف بر مسند شهرداری تهران هستند، هرچند که وحدت نظری تا کنون ایجاد نشده است.

جواد شوشتری رییس دفتر شهردار، علیرضا جاوید معاون عمرانی و شهردار منطقه 1 و پژمان پشمچی زاده معاون شهرسازی شهرداری تهران در دوره محمدباقر قالیباف از جمله گزینه های گروه های متنوع نزدیک به قالیباف برای شهرداری تهران هستند.

منبع: دیدبان ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها