کد خبر: 440432
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

900 میلیارد تومان برای مبارزه با کرونا اختصاص یافت

900 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی بابت هزینه‌های مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شد.

900 میلیارد تومان برای مبارزه با کرونا اختصاص یافت
کد خبر: 440432
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| 900 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی بابت هزینه‌های مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شد.

روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، مهرماه سال جاری سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ 1.650 میلیارد تومان برای پرداخت هزینه‌های مربوط به مقابله با کرونا از صندوق توسعه ملی به وزارت بهداشت پرداخت کرد. برای دومین بار در ماه جاری، امروز 30 مهرماه، دکتر محمدباقر نوبخت در ابلاغ دیگری به وزارت بهداشت، دستور تحصیص مبلغ 900 میلیارد تومان اعتبار مجدد از صندوق توسعه ملی بابت هزینه‌های مدیریت و مقابله با ویروس کرونا را صادر کرد.

این مبلغ بر اساس دستور رییس سازمان برنامه و بودجه باید صرف «جبران کسری درآمد بیمارستان‌های درگیر کرونا و پرداخت کارانه‌های معوق (700 میلیارد تومان)»، «تامین کیت آزمایشگاهی شناسایی موارد مثبت(150 میلیارد تومان)»، و «تکمیل و تجهیز ملزومات شبکه بهداشت (50میلیارد تومان)»، شود.

گفتنی است، در ابلاغ مبلغ 1650 میلیارد تومان پیشین برای هزینه‌های مربوط به مقابله با کرونا؛ نیز مشخصا 700 میلیارد تومان صرفاً برای جبران کسری درآمد بیمارستان‌های درگیر کرونا و پرداخت کارانه‌های معوق اختصاص یافته بود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها