کد خبر: 441017
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ ۱۲:۲۰:۵۰
| |

روزنامه واشنگتن پست مطرح کرد:

اتهام جدید به کارزار انتخاباتی ترامپ

روزنامه واشنگتن پست روز یکشنبه نوشت:کارزار انتخاباتی ترامپ با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات 2020 و گسترش شیوع کرونا در آمریکا، دستورالعمل های بهداشتی کرونا را رعایت نمی کند. به گفته مقامات محلی دلوث، دستورالعمل های بهداشتی کرونا در حالی رعایت نشد که در کمپین انتخاباتی ترامپ بیش از دو هزار و 500 نفر حضور داشته اند.

اتهام جدید به کارزار انتخاباتی ترامپ
کد خبر: 441017
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ ۱۲:۲۰:۵۰

اعتمادآنلاین| براساس اسناد ارائه شده توسط روزنامه واشنگتن پست، مقامات انتخاباتی ترامپ در تاریخ 30 سپتامبر (9 مهر) درست دو روز قبل از ابتلای رییس جمهوری به ویروس کرونا در کمپین انتخاباتی شهر دلوث ایالت مینه سوتا دستورالعمل های بهداشتی کرونا را رعایت نکرده اند.

براساس این گزارش، نقض دستورالعمل ها در حالی در شهر دلوث نادیده گرفته شد که پیش از آن مقامات کمپین انتخاباتی ترامپ قبل از برگزاری مراسم با مقامات محلی توافقنامه ای تحت عنوان تعهد به اجرای دستورالعمل ها به امضاء رسانده بودند.

به گفته یک مقام محلی، به رغم امضای توافقنامه در حین ورود حامیان ترامپ در فرودگاه شهر دلوث هیچ از یک دستورالعمل های بهداشتی از جمله حفظ فاصله اجتماعی و الزام استفاد از ماسک های بهداشتی رعایت نشد.

به گفته مقامات محلی دلوث، دستورالعمل های بهداشتی کرونا در حالی رعایت نشد که در کمپین انتخاباتی ترامپ بیش از دو هزار و 500 نفر حضور داشته اند.

تنها دو روز بعد از برگزاری کارزار انتخاباتی ترامپ در دلوث ایالت مینه سوتا، رییس جمهوری آمریکا به همراه همسرش به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون هشت میلیون و 393 هزار نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شده و بیش از 224 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

شمار بهبودیافتگان نیز پنج میلیون و 463 هزار نفر گزارش شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها