کد خبر: 441560
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۶ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه:

منطقه پیشنهادی ایران برای حل بحران قره‌باغ معرفی می‌شود

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: در این سفر منطقه‌ پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل بحران قره‌باغ را به شکل مسالمت‌آمیز معرفی و رایزنی خواهم کرد.

منطقه پیشنهادی ایران برای حل بحران قره‌باغ معرفی می‌شود
کد خبر: 441560
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۶ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس عراقچی گفت: ایران به دنبال صلح پایدار در منطقه است و در این سفر با کشور‌هایی که در موضوع بحران قره‌باغ صاحب تاثیر و رای هستند رایزنی خواهم کرد.

عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: در این سفر منطقه‌ای ابتکاری که جمهوری اسلامی ایران درخصوص بحران قره‌باغ ارائه داده را معرفی خواهم کرد.

او گفت: امروز در سفر به نقاط مرزی کشورمان با مسوولان منطقه درخصوص نگرانی‌هایی که دارند و ملاحظاتی که وجود دارد دیدار و گفت‌وگو انجام دادم.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه ادامه داد: امروز موفق شدم از سد‌های قیزقلعه سی، میل مغان و خداآفرین که در مرز‌های دو استان اردبیل و آذربایجان شرقی وجود دارند بازدید کنم و با مشکلات موجود آشنا شوم.

او افزود: امشب عازم باکو هستم و فردا مذاکراتی را با مقام‌های جمهوری آذربایجان خواهم داشت.

او اظهار کرد: بعد از باکو به مسکو، ایروان و آنکارا خواهم رفت تا ابتکار جمهوری اسلامی ایران در خصوص بحران قره‌باغ را تبیین کنم.


معاون سیاسی وزیر امور خارجه تاکید کرد: در این سفر منطقه‌ پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل بحران قره‌باغ را به شکل مسالمت آمیز معرفی و رایزنی خواهم کرد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: امیدوارم این سفر فرصتی باشد برای فروکش کردن تنش و مخاصمه در منطقه قفقاز و به سمت صلح پایدار در این منطقه حرکت کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها