کد خبر: 441609
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ ۰۸:۵۸:۰۰
| |

گزارش «اعتمادآنلاین» از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا:

فرار رئال مادرید از شکست / نیمکت نشینی مهدی طارمی در پورتو / تیم‌های بحران‌زده اسپانیا و ایتالیا به مصاف هم ‌روند

شب دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار می شود و در مهمترین دیدارها، یوونتوس در تورین، میزبان بارسلونا خواهد بود و لایپزیگ هم در شهر منچستر مهمان یونایتد است. شب گذشته هم لیورپول و منچسترسیتی، حریفان خودشان را شکست دادند.

فرار رئال مادرید از شکست / نیمکت نشینی مهدی طارمی در پورتو / تیم‌های بحران‌زده اسپانیا و ایتالیا به مصاف هم ‌روند
کد خبر: 441609
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ ۰۸:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار، امشب (چهارشنبه) هفته دوم خود را به پایان خواهد رساند.

گروه 5

کراسنودار - چلسی

سویا - رن

هر دو دیدار این گروه در هفته نخست با تساوی به پایان رسید و به همین خاطر همه چیز برابر است و شانس تیم ها برای صعود مساوی است. چلسی که در هفته های اخیر متزلزل ظاهر شده در روسیه مهمان کراسنودار است تا بتواند به روند پیروزی برگردد. شاگردان لمپارد این هفته در لیگ برتر برابر چلسی به تساوی رسیدند. در دیگر دیدار سویا در خانه پذیرای تیم رن خواهد بود.

گروه 6

بوروسیادورتموند - زنیت

بروخه - لاتزیو

دورتموند بعد از باخت مقابل لاتزیو در خانه زنیت بحران زده را پیش رو دارد که سردار آزمون را در اختیار ندارد و سرگئی سماک، سرمربی این تیم نیز به دلیل کسب نتایج ضعیف در آستانه اخراج است. ارلینگ هالند که تاکنون 11 گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است، در این فصل در 8 بازی 7 گل به ثمر رسانده و امید اول گلزنی تیمش خواهد بود.

لاتزیو در دیدار دیگر این گروه باید به دیدار بروخه بلژیک برود تا بتوند در صورت برتری در این دیدار جایگاه خود را در صدر جدول استحکام بخشد. بیانکوچلستی که از بازگشت چیرو ایموبیله روحیه گرفته است بعد از برتری برابر دورتموند توانست بولونیا را نیز شکست دهد که ایموبیله دارنده کفش طلای فصل قبل فوتبال اروپا یک گل به ثمر رساند.

گروه 7

یوونتوس - بارسلونا

فرانس واروش - دیناموکیف

در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته از رقابت ها یوونتوس در خانه به دیدار بارسلونا می رود. دو تیم در شرایط مطلوبی قرار ندارند. یوونتوس در غیاب کریستیانو رونالدو شرایط دشواری را تجربه کرده است و در رده پنجم جدول رده بندی لیگ قرار دارد. در طرف مقابل نیز بارسلونا ال کلاسیکو را باخته و این تیم نیز در شرایط خوبی نیست. این دیدار دویستمین دیدار یوونتوس در تاریخ لیگ قهرمانان است و در صورت برتری در آن به صدمین برد خود در این لیگ خواهد رسید.

بارسلونا و رونالد کومان به دنبال پشت سر گذاشتن حادثه تلخ شکست در ال کلاسیکو هستند و کار سختی برای شکست دادن تیم آندره‌آ پیرلو دارند.

1

گروه 8

باشاک‌شهیر - پاری سن ژرمن

منچستریونایتد - لایپزیگ

پاریس در هفته اول شکست شوک آوری را برابر یونایتد در دقایق پایانی متحمل شد و این نشان داد نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان آماده نیست، حتی با وجود نیمار و کیلیان ام‌باپه. با این حال بعید به نظر می رسد که پاریس نتواند برنده این دیدار باشد.

منچستریونایتد در دیگر دیدار در خانه پذیرای لایپزیگ 3 امتیازی است. جدال دو تیم برنده می تواند حساسیت زیادی در اولدترافورد داشته باشد. یونایتد با سولسشایر برابر چلسی به تساوی بدون گل رسید تا نتواند روند نتایج بد خود در خانه را جبران کند. حالا تیم سولسشایر به دنبال این است که بتواند اولین برد خود را در این فصل در خانه جشن بگیرد.

1

شب اول، هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته برگزار شد و در مهمترین دیدارها رئال مادرید به مصاف مونشن گلادباخ رفت و لیورپول هم با نتیجه 2 بر صفر میتلند را شکست داد. در ادامه نگاهی می گنیم به نتایج بازی های شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا.

گروه 1

سالزبورگ - اتلتیکومادرید

لوکوموتیو مسکو - بایرن مونیخ

در گروه یک مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید میهمان خود تیم سالزبروگ اتریش را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو برداشت. یورنته در دقیقه 29 و فلیکس در دقایق 52 و 85 گل‌های اتلتیکومادرید را به ثمر رساندند و دومنیک در دقیقه 40 و بریشا در دقیقه 47 هم گل‌های ردبول را زدند. با این نتیجه اتلتیکومادرید اولین پیروزی خود را کسب کرد و پشت سر بایرن مونیخ در رده دوم جدول گروه A قرار گرفت. سالزبورگ هم با یک امتیاز در قعر جدول این گروه ایستاده است. بایرن مونیخ قهرمان دور قبل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، هم برابر لوکوموتیو مسکو قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

1

گروه 2

مونشن گلادباخ - رئال‌مادرید

شاختار- اینتر

در گروه B رقابت‌ها رئال مادرید در خانه تیم مونشن‌گلادباخ در حالی که تا دقیقه 87 بازی با دو گل از میزبان خود عقب بود در نهایت این شکست را با تساوی 2-2 عوض کرد. مارکوس تورام پسر ستاره سابق تیم ملی فرانسه هر دو گل مونشن‌گلادباخ را در دقایق 33 و 58 به ثمر رساند.

بنزما در دقیقه 87 یکی از گل‌های خورده را برای رئال مادرید جبران کرد و کاسمیرو در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم کهکشانی‌ها را از دومین باخت متوالی نجات داد. در دیگر دیدار این گروه هم شاختار دونتسک، در خانه به ماف اینترمیلان رفت که این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید. با نتایج به دست آمده در این گروه، مونشن‌گلادباخ 2 امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه B قرار گرفت. رئال مادرید هم با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند. شاختار دونتسک با 4 امتیاز و اینتر هم با دو امتیاز به ترتیب تیم‌های صدرنشین و سوم جدول هستند.

1

گروه 3

پورتو - المپیاکوس

مارسی - منچسترسیتی

در گروه C این رقابت ها، منچسترسیتی به آسانی میزبان فرانسوی‌اش تیم مارسی را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو برداشت. تورس در دقیقه 18، گوندوغان در دقیقه 76 و استرلینگ در دقیقه 81 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند تا سیتی با کسب دومین برد متوالی‌اش 6 امتیازی شود و به صدر جدول صعود کند. مارسی هم با قبول دومین باخت متوالی بدون امتیاز قعرنشین شد.

در دیگر بازی این گروه پورتو در شب نیمکت‌نشینی مهدی طارمی موفق شد المپیاکوس را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. ویرا در دقیقه 11 و اولیویرا در دقیقه 85 گل‌های این بازی را برای پورتو به ثمر رساندند تا این تیم اولین برد خود را کسب کند و با 3 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.

1

گروه 4

لیورپول - میتیلند

آتالانتا - آژاکس

در گروه D لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته، لیورپول با نتیجه 2 بر صفر میتلند را شکست داد و با 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. ژوتا در دقیقه 55 و صلاح در دقیقه 3+90 از روی نقطه پنالتی گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه مصاف خانگی آتالانتا با آژاکس 2-2 مساوی شد. آژاکس با گل دقیقه 30 تادیچ از روی نقطه پنالتی و گل ترائوره در دقیقه 38 پیش افتاد، اما میزبان ایتالیایی با گل‌های دقایق 54 و 60 زاپاتا به بازی برگشت.

در جدول این گروه لیورپول 6 امتیازی شد و در صدر قرار گرفت و آتالانتا با 4 امتیاز در رده دوم ایستاد. آژاکس و میتیلند هم با یک و بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها