کد خبر: 442649
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۳:۲۲:۵۰
| |

بی اطلاعی معاون وزیر ورزش از قرارداد جنجالی مربی حدادی

مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد پول مربی حدادی که بدون قرارداد پرداخت شده است، گفت: در مورد جزئیات قراردادهای مربیان و ورزشکاران اطلاع ندارم و از خود فدراسیون بپرسید.

بی اطلاعی معاون وزیر ورزش از قرارداد جنجالی مربی حدادی
کد خبر: 442649
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۱۳:۲۲:۵۰

اعتمادآنلاین| مهدی علی نژاد در حاشیه مجمع فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: گزارش حسابرس و بازرس فدراسیون برای دو سال گذشته ارائه شد و اعضای مجمع نظرات خود را گفتند. دوومیدانی رئیس خود را شناخته است و امیدواریم شرایط این رشته در آینده بهینه باشد. اگر دوومیدانی‌ شرایط خودش را پیدا کند، می‌تواند مدال آور باشد.

وی در مورد اشکالات مالی به وجود آمده در مجمع گفت: این بحث ها روتین است و ما هم تذکرات لازم را می دهیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص بودجه دوومیدانی و وضعیت احسان حدادی عنوان کرد: قطعا وزارت حمایت ویژه‌ای از دوومیدانی دارد و جزو فدراسیون هایی است که بودجه بالایی می‌گیرد. حدادی هم مشکل خاصی ندارد.

علی نژاد در مورد پول مربی حدادی که بدون قرارداد پرداخت شده است، گفت: در مورد جزئیات قراردادهای مربیان و ورزشکاران اطلاع ندارم و از خود فدراسیون بپرسید.

وی در مورد شرایط برگزاری اردوها در شرایط کرونایی عنوان کرد: یک ماه پیش مجوز گرفتیم که با شرایط بهداشتی اردوها برگزار شود و اینکه برگزار شود یا خیر، دیگر دست کادر فنی است.

علی نژاد در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون جودو تاکید کرد : بعد از تعلیق جهانی فدراسیون جودو، شکایت از طرف ایران به دادگاه عالی ورزش صورت گرفت و این دادگاه یک ماه به دو طرف مهلت داد که اختلاف ها را حل کنند، اما فدراسیون جهانی شروطی داشت که خلاف اساسنامه است و از این فرصت استفاده نشد و هر دو اعلام کردند که توافقی صورت نگرفت. منتظریم ببینیم چه اتفاقی می افتد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص تعطیلی اردوی تیم ملی تیراندازی گفت: : اختلاف نظرهایی بین کادرفنی و ملی پوشان به وجود آمده است و ما هم در حال رایزنی هستیم که مشکل حل شود. مشکل لاینحلی نیست.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها