کد خبر: 443415
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۶ ۱۵:۴۵:۰۸
| |

حسین امیرعبداللهیان، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین:

دنیای اسلام اجازه تصرف و الحاق کرانه باختری را نخواهد داد

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: مقاومت فلسطین و امت اسلامی همه سرزمین اشغالی فلسطین را آزاد خواهند کرد.

دنیای اسلام اجازه تصرف و الحاق کرانه باختری را نخواهد داد
کد خبر: 443415
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۶ ۱۵:۴۵:۰۸

اعتمادآنلاین| حسین امیرعبداللهیان، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اقدامات چراغ خاموش رژیم صهیونیستی در الحاق شهرها و روستاهای کرانه باختری را اقدامی بر خلاف قطعنامه ها و قوانین بین المللی و تجاوزی بی‌شرمانه و گستاخانه از سوی صهیونیست‌ها توصیف کرد که تحت پوشش خیانت تعداد اندکی از کشورهای عربی در حال انجام است.

وی تخریب روستای فلسطینی«همسه البقیه» در کرانه باختری، و بی‌خانمان کردن دهها تن از ساکنان روستا، از جمله 41 کودک را جابه‌جایی اجباری (اشغالگری و غصب) فلسطینیان خواند که در ادامه جنایات ضد بشری صهیونیست ها رخ می‌دهد.

امیرعبداللهیان کشورهای عربی که به رژیم صهیونیستی دست دوستی داده اند را در این جنایت ضدانسانی شریک و مسئول دانست و به رژیم صهیونیستی هشدار داد: بی تردید مقاومت فلسطین و امت اسلامی دست اشغالگران را قطع و همه سرزمین اشغالی فلسطین را آزاد خواهند کرد.

دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل مجلس از همه مجالس اسلامی، سازمان‌های مردم نهاد و سازمان‌های بین المللی و حامیان فلسطین خواست که این تجاوز خودسرانه صهیونیست‌ها را قویا محکوم کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها