کد خبر: 443666
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۶:۴۷:۴۱
| |

گزارش توییتری ظریف از سفر به کوبا + عکس

وزیر امور خارجه کشورمان که در دومین مقصد سفرش به آمریکای لاتین و پس از حضور ونزوئلا به کوبا سفر کرد، امروز (شنبه 17 آبان ماه) در گزارشی توئیتری به تشریح رایزنی‌هایش در ‌هاوانا پرداخت و نوشت: در ‌هاوانا برای گفت‌و‌گو با رودریگز وزیر خارجه، کابریساس معاون نخست‌وزیر و گفت‌وگوی ویدئویی با رئیس‌جمهور کوبا حضور دارم.

گزارش توییتری ظریف از سفر به کوبا + عکس
کد خبر: 443666
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۶:۴۷:۴۱

اعتمادآنلاین| وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رایزنی‌هایش با مقامات کوبا و تاکید بر همبستگی جهانی در برابر تروریسم اقتصادی آمریکا، گفت که تحت تاثیر دستاوردهای کوبا در زمینه نانوتکنولوژی و کرونا قرار گرفته است.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در دومین مقصد سفرش به آمریکای لاتین و پس از حضور ونزوئلا به کوبا سفر کرد، امروز (شنبه 17 آبان ماه) در گزارشی توئیتری به تشریح رایزنی‌هایش در‌هاوانا پرداخت و نوشت: در‌هاوانا برای گفت‌و‌گو با رودریگز وزیر خارجه، کابریساس معاون نخست‌وزیر و گفت‌وگوی ویدئویی با رئیس‌جمهور کوبا حضور دارم، تمرکز بر همبستگی جهانی به خصوص در برابر تروریسم اقتصادی آمریکا و همکاری دوجانبه به ویژه در زمینه سلامت، علوم و انرژی.

وی افزود: در بازدید از دو‌ مرکز مطالعات پزشکی و دارویی «مرکز مطالعات پیشرفته CEA» و«مرکز مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی CIGB» در‌هاوانا تحت تاثیر دستاوردهای کوبا درخصوص نانوتکنولوژی و کووید-19 قرار گرفتم.

توییت ظریف

وزیر امور خارجه روز (جمعه) 16 آبان ماه از دو مرکز مطالعات پزشکی و دارویی ازجمله «مرکز مطالعات پیشرفته CEA» و«مرکز مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی CIGB» بازدید به عمل آورد.

در جریان این بازدید روسا و مدیران این دو مرکز در ارتباط با پیشرفت‌های حاصله برای تولید انواع واکسن به خصوص واکسن کرونا توضیحاتی را ارائه کردند.

همچنین مدیران وزارت بهداشت کوبا و مرکز «بیو فارما کوبا» نیز توضیحاتی درخصوص مراحل تولید انواع واکسن و همکاری‌های بیو فارما کوبا با انستیتو پاستور ارائه کردند.

ظریف قرار است در ادامه این سفر به بولیوی برود تا در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید این کشور شرکت کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها