کد خبر: 444309
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۲:۴۱:۳۱
| |

10 عنوان کتاب دفاع مقدسی در بوشهر رونمایی شد

آیین تجلیل از نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت استان بوشهر با رونمایی از از 10 عنوان کتاب دفاع مقدس به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) این استان برگزار شد.

10 عنوان کتاب دفاع مقدسی در بوشهر رونمایی شد
کد خبر: 444309
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۲:۴۱:۳۱

اعتمادآنلاین| سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در آیین تجلیل از نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر دارای سوژه‌های متعددی برای نویسندگی و تألیف کتاب است که بخشی از آن در قالب کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر انجام شده است و لازم است نویسندگان بیش از پیش در این زمینه اهتمام داشته باشند.


فرمانده سپاه استان بوشهر یادآور شد: حماسه ملت ایران در هشت سال دفاع‌مقدس حماسه‌ای بی نظیر در طول تاریخ است به همین علت کتاب‌هایی نیز که در این زمینه نوشته می‌شود هم برای دوره کنونی و هم برای آینده ماندگار است.


سردار رزمجو در پایان از نویسندگان استان بوشهر درخواست کرد: کتاب‌هایی با موضوع «دومین کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر»، «اقدامات انجام شده سپاه در زمینه مقابله با ویروس کرونا»، «خدمات‌رسانی سپاه استان بوشهر در سیل شهرستان باوی استان خوزستان» و «خدمات‌رسانی سپاه استان بوشهر در زلزله کرمانشاه» بنویسند تا این اقدامات مهم برای همیشه در تاریخ بماند و به نسل‌های آینده منتقل شود.


در بخش دیگر این آیین سرهنگ علیرضا غریبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 13 عنوان کتاب توسط این اداره کل چاپ شده است که همه این کتاب‌ها با آرم کنگره شهدای استان بوشهر منتشر شده‌اند.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌هایی که با فرمانداران سراسر استان بوشهر انجام شده است قرار است سالانه از هر شهرستان حداقل 10 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس نوشته و چاپ شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها