کد خبر: 446371
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دیاباته پولدار شد / مظاهری با استقلال 2 ساله بست

طبق اعلام احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، عصر چهارشنبه، قسط اول مطالبات شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی استقلال، پرداخت شده است.

دیاباته پولدار شد / مظاهری با استقلال 2 ساله بست
کد خبر: 446371
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| استقلال، فردا در آخرین روز آبان‌ماه، در خوزستان، به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. همین موضوع باعث شده تا مدیران این باشگاه، برای تقویت روحیه شیخ دیاباته، مهاجم خارجی خودشان، مبلغی از دستمزد این بازیکن را پرداخت کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، طبق اعلام احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، عصر چهارشنبه، قسط اول مطالبات مهاجم اهل مالی استقلال پرداخت شده است.

البته این پایان اخبار خوش برای هواداران استقلال نیست. طبق اعلام مددی، ITC محمد نادری، بازیکن جدید آبی‌ها، هم صادر شده است و این مدافع چپ‌پا می‌تواند برابر فولاد خوزستان به میدان برود.

این روزها قرارداد رشید مظاهری و سجاد آقایی هم به یکی از خبرهای اصلی باشگاه استقلال بدل شده بود. طبق اعلام سرپرست باشگاه استقلال، رشید مظاهری با استقلال، قراردادی 2 ساله امضا کرده است و سجاد آقایی هم قراردادش را تا سال 1402 تمدید کرد.

خبر دیگر اینکه، محمد جواد به‌آفرین، مدافع پیشین تیم‌های مقاومت، نیروی زمینی و رده‌های پایه استقلال، با عقد قراردادی پنج ساله به استقلال پیوست. او از سهمیه‌های زیر 23 سال تیم فوتبال استقلال محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها