کد خبر: 446967
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۰۹:۴۰:۱۲
| |

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد:

تنها حضور در جام جهانی کشتی برای ما مهم است

محسن کاوه، مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، در مورد تصمیم به اعزام 4 کشتی گیر آزاد و فرنگی به جام جهانی صربستان گفت: در این مورد نظر سرمربیان تیم ملی خواسته شد و آنها این نفرات را پیشنهاد دادند. بحث نتیجه و این موضوعات مطرح نیست و صرفا حضور در جام جهانی مد نظر است.

تنها حضور در جام جهانی کشتی برای ما مهم است
کد خبر: 446967
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۰۹:۴۰:۱۲

اعتمادآنلاین| محسن کاوه، در مورد وضعیتش بعد از ابتلا به کرونا اظهار داشت: یک روز از مدت قرنطینه‌ام مانده و دیگر دوره ناقل بودنم تمام خواهد شد. خداراشکر وضعیتم خوب است و مشکلی ندارم.

وی در مورد تصمیم به اعزام 4 کشتی گیر آزاد و فرنگی به جام جهانی صربستان تاکید کرد: در این مورد نظر سرمربیان تیم ملی خواسته شد و آنها این نفرات را پیشنهاد دادند. این یک مسابقه هم هنوز در مورد برگزاری‌اش شک و شبهه وجود دارد و تصمیم گرفته شد این‌ها نمایندگان کشتی ایران در جام جهانی باشند. به نظر شخصی من، خیلی هم بحث نتیجه و این موضوعات مطرح نیست و صرفا حضور در جام جهانی مد نظر است.

کاوه در مورد اینکه آیا برای این نفرات اردوی آماده سازی تشکیل خواهد شد، گفت: به خاطر ابتلا به کرونا این مدت در فدراسیون نبودم، بعد از پایان مدت قرنطینه ام به موضوع خواهیم پرداخت. البته بحث لیگ و قراردادهایی که بچه ها با باشگاه‌های‌شان دارند هم مطرح هست. ضمن اینکه حسن یزدانی و کامران قاسمپور کشتی‌گیران منظمی هستند که زندگی قهرمانی دارند و این خیلی مهم است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها