کد خبر: 447475
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۰۸:۲۶:۰۰
| |

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان:

برای اجرای محدودیت‌ها، دوربین‌های کنترلی از ابتدای مبادی ورودی استان گیلان فعال هستند

سردار ملکی، فرمانده انتظامی گیلان، با تاکید بر اجرای محدودیت‌ها گفت: برای اجرای این محدودیت‌ها دوربین‌های کنترلی از ابتدای مبادی ورودی فعال هستند و همان جا پلاک‌های غیر بومی اعمال قانون می‌شوند.

برای اجرای محدودیت‌ها، دوربین‌های کنترلی از ابتدای مبادی ورودی استان گیلان فعال هستند
کد خبر: 447475
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۰۸:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستورالعمل ستاد کرونا در محدودیت تردد شبانه ازساعت 21 تا 4 بامداد گفت: متخلفان بی توجه به این محدودیت ترددی به شدت اعمال قانون می شوند.

سردار عزیز الله ملکی اظهار داشت: برای اجرای این محدودیتها دوربین های کنترلی از ابتدای مبادی ورودی فعال هستند و همان جا پلاک های غیر بومی اعمال قانون می شوند.

وی با بیان اینکه کسی که در گیلان حضور و سکونت دارد عموما دارای پلاک گیلان هستند، تصریح کرد: در ابن مبان افراد غبر بومی که در گیلان سکونت دارند می توانند با ارائه مدارک و اخذ مجوز از فرمانداری ها در شهر محل سکونت شان تردد داشته باشند و پلیس با آنها همکاری لازم را انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه ساعات کاری عده ای از پرسنل بخش ها و دستگاه های مختلف بعد از ساعت 21 شب است، اظهار کرد: ما به تمامی ادارات ابلاغ کردیم که اسامی این گروه پرسنل خود و پلاک خودروهای شان را به پلیس راهور اعلام شده و در صورت ثبت دوربین و اعمال قانون، جریمه آنها حذف خواهد شد.

سردار ملکی درباره صنوف و تکرار تخلف آنها در بی توجهی به رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا در این ایام گفت: در صورت اصرار واحد صنفی به عدم رعایت محدودیت و عدم همراهی و همکاری لازم، حتما واحد توسط نیروهای پلیس پلمب می شود.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان از مردم خواست تا برای حفظ سلامت خود و خانواده شان دستور العمل ها و محدودیت های دو هفته ای ستاد کرونا را با حساسیت رعایت کنند.

طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل شیوع کرونا با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور اجرا شده است. این طرح قرار است فعلا به مدت دو هفته اجرایی گردد و پس از آن با بررسی نتایج کسب شده در صورت نیاز تمدید یا لغو گردد.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها