کد خبر: 447952
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

محمد بن سلمان محل بازداشت شاهزاده‌های سعودی را تغییر داد

محمد بن سلمان دستور تغییر محل نگهداری شاهزاده احمد بن عبدالعزیز، عمو و شاهزاده محمد بن نایف، عموزاده خود را صادر کرد، امری که نگرانی‌ها در رابطه با احتمال قتل آنها را افزایش داده است.

محمد بن سلمان محل بازداشت شاهزاده‌های سعودی را تغییر داد
کد خبر: 447952
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد بن سلمان دستور تغییر محل نگهداری شاهزاده احمد بن عبدالعزیز، عمو و شاهزاده محمد بن نایف، عموزاده خود را صادر کرد، امری که نگرانی‌ها در رابطه با احتمال قتل آنها را افزایش داده است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، یک رسانه قطری به نقل از دکتر محمد رفعت، حقوقدان معروف بین‌المللی، خبر داد: محل نگهداری این 2 شاهزاده تغییر کرده و اخیراً به یک زندان در وسط صحرا منتقل شده‌اند.

این رسانه با استناد به توییت‌های رفعت افزود: این کار می‌تواند اقدامی پیش‌دستانه از سوی محمد بن سلمان باشد تا با اعدام این 2 جو بایدن راهی جز پذیرش سلطنت او را در پیش رو نبیند.

این اقدام محمد بن سلمان بعد از علنی شدن دیدار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، با او در شهر نئوم عربستان صورت گرفته است.

در همین راستا روزنامه عبری‌زبان یدیعوت احارانوت در گزارشی در حاشیه این ملاقات فاش کرد، محمد بن سلمان به این اعتقاد رسیده است که سازمان سیا در صدد ترور اوست تا محمد بن نایف، شخصیت مورد علاقه این سازمان، مجدداً و حداقل به عنوان ولیعهد به قدرت بازگردد.

به اعتقاد این روزنامه اسرائیلی، بایدن در جریان سخنرانی‌های انتخاباتی خود از واژه «بازآفرینی» روابط آمریکایی-سعودی سخن گفت که به نوعی تسویه حساب با سعودی‌ها برای رفتارهای چهار سال گذشته خود در سایه حضور دولت دونالد ترامپ تفسیر شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها