کد خبر: 448054
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۱۲:۰۲:۴۰
| |

رئیس شورای عالی استان‌ها:

جلوگیری از خام‌فروشی بسترساز تحول اقتصادی است

علیرضا احمدی، رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز و صنایع پتروشیمی برای جلوگیری از خام‌فروشی یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های اقتصادی کشور است که زمینه جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد فرصت اشتغال را فراهم کرده و زمینه‌ساز تحول عظیم در حوزه اقتصادی کشور محسوب می‌شود.

جلوگیری از خام‌فروشی بسترساز تحول اقتصادی است
کد خبر: 448054
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۱۲:۰۲:۴۰

اعتمادآنلاین| علیرضا احمدی، رئیس شورای عالی استان ها روز پنج شنبه در نشست رئیس و هیات رئیسه شورای عالی استان ها در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: از آنجایی که مقام معظم رهبری اولویت نخست کشور را مسئله اقتصاد و فرهنگ در کشور دانسته اند هیات رئیسه شورای عالی استان ها براساس تکالیف قانونی و ذاتی خود امروز به دعوت مدیر عامل منطقه و در راستای هم افزایی شوراها و مناطق ویژه اقتصادی بازدیدی میدانی با هدف بررسی مسائل و مشکلات این حوزه انجام داد.

رئیس شورای عالی استان ها اظهار داشت: امروز از بین بردن محرومیت و فقرزدایی در جامعه یکی از اولویت های حایز اهمیت در شورای عالی استان ها است که می توان با استفاده از ظرفیت مناطق ویژه اقتصادی در قالب تفاهم نامه ای مشترک این مسئله را مرتفع کرد که امیدواریم در آینده نزدیک با وزارت نفت تفاهم نامه ای در این راستا تبادل شود.

احمدی تاکید کرد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه ها مختلف وجود دارد، کشور امروز برای حل این مشکلات به مدیریت جهادی نیاز دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها