کد خبر: 449631
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ۱۲:۳۳:۴۵
| |

رضا شکاری به دنبال روزهای بهتر

رضا شکاری، مهاجم جوان فوتبال ایران، گفت: به صورت منظم و هر روز در تهران تمریناتم را دنبال می‌کنم و به لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم. درست است چند هفته از لیگ را از دست دادم ولی آنقدر انگیزه دارم که می‌خواهم بهترین سال فوتبالی‌ام را رقم بزنم.

رضا شکاری به دنبال روزهای بهتر
کد خبر: 449631
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ۱۲:۳۳:۴۵

اعتمادآنلاین| یکی از بازیکنانی که از چرخه بازیکنان حال حاضر لیگ برتر بیرون مانده رضا شکاری است. مهاجم فصل پیش تراکتور بعد از فسخ یک طرفه با این باشگاه و شکایت تبریزی‌ها فعلاً منتظر صدور رأی از سوی کمیته تعیین وضعیت است تا وضعیتش مشخص شود و بتواند تیم آینده‌اش را انتخاب کند.

بالاخره وضعیت فسخ قراردادت با تراکتور به کجا رسید؟


تا الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ چیزی مشخص نیست و هنوز رأی کمیته تعیین وضعیت در خصوص پرونده من صادر نشده است. من فعلاً منتظرم تا این اتفاق بیفتد و من هم بتوانم برای آینده فوتبال خودم برنامه‌ریزی کنم.

به نظرت چرا این همه روند رسیدگی به پرونده تو طول کشید؟


من هم مثل شما نمی‌دانم و فعلاً در بلاتکلیفی به سر می‌برم که برای یک فوتبالیست اصلاً خوب نیست. از مسئولان کمیته تعیین وضعیت تقاضا می‌کنم زودتر رأی مرا صادر کنند تا تکلیفم مشخص شود و بتوانم تیم آینده‌ام را انتخاب کنم.

از چه تیم‌هایی پیشنهاد داری؟


واقعیتش این است که من و وکیلم طی روزهای گذشته با چند تیم لیگ برتری صحبت کردیم ولی اجازه بدهید تا چیزی قطعی نشده اسمی نیاورم تا محکوم به بازارگرمی نشوم.

میزان آمادگی‌ات در چه حد است؟


من به صورت منظم و هر روز در تهران تمریناتم را دنبال می‌کنم و به لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم. درست است چند هفته از لیگ را از دست دادم ولی آنقدر انگیزه دارم که می‌خواهم بهترین سال فوتبالی‌ام را رقم بزنم.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها