کد خبر: 450086
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۵:۰۷:۰۰
| |

فرماندار رشت خبر داد:

پلمب 147 واحد صنفی در شهرستان رشت

علی فتح‌اللهی، فرماندار رشت، با اشاره به اجرای دو هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان، اظهار کرد: از اول آذرماه جاری تاکنون در پی اجرای محدودیت‌های دو هفته‌ای در سطح شهرستان رشت، 147 مورد واحد صنفی متخلف پلمب شدند و 2495 واحد نیز تذکر کتبی و اخطار پلمب دریافت کردند.

پلمب 147 واحد صنفی در شهرستان رشت
کد خبر: 450086
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۵:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| فرماندار شهرستان رشت از پلمب 147 و اخطار به 2495 واحد صنفی متخلف در مرکز استان خبر داد و گفت: براساس شاخص‌های وزارت بهداشت، وضعیت شهرستان رشت به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا همچنان قرمز است، لذا محدودیت‌های کرونایی منطبق با وضعیت قرمز، به مدت یک هفته دیگر در شهرستان رشت تمدید می‌شود.

علی فتح‌اللهی با اشاره به اجرای دو هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در شهرستان رشت، اظهار کرد: از اول آذرماه جاری تاکنون در پی اجرای محدودیت‌های دو هفته‌ای در سطح شهرستان رشت، 147 مورد واحد صنفی متخلف پلمب شدند و همچنین 2495 واحد نیز تذکر کتبی و اخطار پلمب دریافت کردند.

فرماندار شهرستان رشت افزود: براساس شاخص‌های وزارت بهداشت، وضعیت شهرستان رشت به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا همچنان قرمز است، لذا محدودیت‌های کرونایی منطبق با وضعیت قرمز، به مدت یک هفته دیگر در شهرستان رشت تمدید می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت ترددهای بین شهری در وضعیت قرمز، افزود: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، آن دسته از متقاضیانی که طی دو هفته گذشته، از فرمانداری مجوز تردد دریافت کردند، اعتبار برگه تردد آنها برای هفته آتی نیز معتبر است و نیازی به مراجعه جهت تمدید آن ندارند.

دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت امروز اعلام کرد: علی‌رغم کاهش تعداد شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز، نمودار وضعیت بستری بیماران کرونا در برخی استان‌ها مانند استان مازندران، گیلان و گلستان در حال صعود است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها