کد خبر: 450447
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

پادشاه شمال!

در هفتمین روز از ماه دسامبر، روزنامه‌های ورزشی انگلیس نگاهی داشتند به قهرمانی راگبی انگلیس در جام ملت‌های اروپا، درخشش تاتنهام در لیگ برتر جزیره به همراه مورینیو، هری کین و سون هیونگ مین.

پادشاه شمال!
کد خبر: 450447
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در هفتمین روز از ماه دسامبر، روزنامه‌های ورزشی انگلیس نگاهی داشتند به قهرمانی راگبی انگلیس در جام ملت‌های اروپا، درخشش تاتنهام در لیگ برتر جزیره به همراه مورینیو، هری کین و سون هیونگ مین، و همچنین اتفاقات فرمول یک بحرین و حضور جورج راسل در تیم مرسدس. روزنامه‌های اسپانیایی وضعیت رئال مادرید و بارسلونا را در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بررسی کرده‌اند و رسانه‌های ایتالیا هم به درخشش دوباره میلان پرداخته‌اند. در ادامه نگاهی می‌کنیم به روزنامه‌های ورزشی اروپا.

روزنامه آی اسپورت، چاپ انگلیس، اولین روزنامه ورزشی اروپایی است که در هفتمین روز از ماه دسامبر به آن می‌پردازیم. این روزنامه با انتشار عکسی از هری کین و سون هیونگ مین، مهاجمان تاتنهام، به درخشش این 2 بازیکن برابر آرسنال پرداخته است. این روزنامه البته نگاهی هم به اولین حضور جورج راسل، راننده بریتانیی فرمول یک، در تیم مرسدس بنز داشته است.

1

روزنامه مترو اسپورت پیروزی تاتنهام برابر آرسنال را تیتر اول کرده و در ادامه به قهرمانی تیم راگبی انگلیس در جام ملت‌ها اشاره کرده است. شاگردان ادی جونز با نتیجه 22 بر 19 فرانسه را شکست دادند و قهرمان شدند.

1

روزنامه دیلی تلگراف اما با انتشار عکسی از تیم راگبی انگلیس به قهرمانی این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های راگبی پرداخته است.

1

روزنامه گاردین نیز در صفحه ورزشی‌اش به قهرمانی راگبی انگلیس در جام ملت‌های اروپا اشاره کرده است. این روزنامه از پیروزی تاتنهام در لیگ جزیره و صدرنشینی دوباره آنها در لیگ برتر نوشته است.

1

صفحه ورزشی روزنامه تایمز تیتر اولش را به قهرمانی تیم راگبی انگلیس اختصاص داده و عکسی جالب از بازیکنان تیم ملی راگبی این کشور منتشر کرده است.

1

روزنامه میرور اسپورت نتایج لیگ برتر را پوشش داده و به پیروزی تاتنهام و لیورپول پرداخته است.

1

روزنامه دیلی اکسپرس آخرین روزنامه بریتانیایی است که امروز بررسی می‌کنیم. این روزنامه هم مانند دیگر روزنامه‌های انگلیس قهرمانی تیم راگبی این کشور را سوژه خود کرده است. دیلی اکسپرس علاوه بر این، با تیتر پادشاه در شمال، به پیروزی تاتنهام برابر آرسنال در لیگ برتر انگلیس پرداخته است.

1

روزنامه آبولا، چاپ پرتغال، به لیگ فوتبال این کشور پرداخته و پیروزی 2 بر یک بنفیکا را برای صفحه اولش انتخاب کرده است.

1

در ایتالیا، روزنامه کوریره دلو اسپورت درخشش این فصل میلان را تیتر اصلی خود کرده است.

1

گازتا دلو اسپورت ایتالیا نیز عکسی از شادی بازیکنان میلان را در صفحه اولش به چاپ رسانده و نگاهی انداخته به پیروزی این تیم برابر سمپدوریا در سری A ایتالیا. گازتا در ادامه نگاهی هم به درخشش فرزند مایکل شوماخر در رقابت‌های فرمول 2 داشته است.

1

روزنامه توتواسپورت ایتالیا هم با تیتر «قدرت میلان» به روزهای خوب این تیم در فوتبال ایتالیا پرداخته است.

1

در اسپانیا، روزنامه مارکا عکسی از راموس را برای صفحه اصلی‌اش انتخاب کرده است و از او خواسته برای بازی مهم رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به تیم بازگردد. کاپیتان رئال مادرید به دلیل مصدومیت چند بازی اخیر این تیم را در لیگ قهرمانان و لالیگا از دست داده است.

1

روزنامه as اسپانیا هم عکسی از لوکا مودریچ را برای صفحه اصلی خود انتخاب کرده است و با تیتر «مودریچ برنده می‌شود اگر پیگیر باشد» به شرایط این بازیکن در رئال مادرید پرداخته است. این روزنامه نگاهی هم داشته به قهرمانی سرجیو پرز درفرمول یک بحرین.

1

روزنامه موندو چاپ اسپانیا نیز عکسی از کومان مربی هلندی بارسلونا را منتشر کرده و با تیتر «عصبانیت کومان» به وضعیت بارسلونا در لالیگا نگاهی داشته است.

1

روزنامه اسپورت اسپانیا عکسی از دمبله بازیکن فرانسوی بارسلونا منتشر کرده است. این روزنامه البته عکسی از مسی و رونالدو را هم در صفحه اولش چاپ کرده و به تقابل دوباره این 2 بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا اشاه کرده است. یوونتوس و بارسلونا فردا هجدهم آذر در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

1

روزنامه اسپورتیو چاپ اسپانیا هم با تیتر «دمدمی مزاج» عکسی از کومان و لیونل مسی را در صفحه اول خود به چاپ رسانده است.

1

روزنامه اکیپ فرانسه آخرین روزنامه‌ای است که در این گزارش به آن می‌پردازیم. این روزنامه هم با انتشار عکسی از رقابت تیم راگبی فرانسه و انگلیس در فینال جام ملت‌ها به قهرمانی انگلیس و شکست فرانسه در این بازی پرداخته است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها