کد خبر: 450655
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

گزارش یک دوئل!

مصاف مسی و رونالدو، جدایی احتمالی پوگبا از یونایتد و همچنین درخشش میلان در ایتالیا سوژه‌های اصلی روزنامه‌های ورزشی اروپا در هشتمین روز از ماه دسامبر بود.

گزارش یک دوئل!
کد خبر: 450655
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مصاف مسی و رونالدو، جدایی احتمالی پوگبا از یونایتد و همچنین درخشش میلان در ایتالیا سوژه‌های اصلی روزنامه‌های ورزشی اروپا در هشتمین روز از ماه دسامبر بود. رسانه‌های انگلیسی توییت غیرمنتظره مینو رایولا و جدایی پوگبا از یونایتد را به عنوان تیتر اصلی خود انتخاب کردند. رسانه‌های ایتالیایی اشاره‌ای به حضور دوباره پوگبا در یوونتوس داشته و از میلان رویایی 2020 حرف زده‌اند. در اسپانیا هم رسانه‌های این کشور تقابل دوباره مسی و رونالدو را تیتر اول خود کرده‌اند. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به روزنامه‌های ورزشی اروپا.

مثل همیشه این گزارش را با روزنامه‌های ورزشی انگلیس آغاز می‌کنیم. روزنامه‌های این کشور جدایی پوگبا از یونایتد را تیتر اول کردند و گزارش‌های اصلی این روزنامه‌ها مربوط به صحبت‌های جنجالی مدیربرنامه‌های پل پوگبا بوده است. بازیکنی که به گفته رایولا، آخرین سال حضورش در یونایتد را پشت سر می‌گذارد و تابستان 2021 یونایتد را به مقصد یک تیم دیگر ترک می‌کند. به گمان برخی رسانه‌ها مقصد بعدی پوگبا یوونتوس خواهد بود.

1

1

1

1

1

1

روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا نگاهی داشته به تقابل حساس رونالدو و مسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و همچنین صحبت‌های مانچینی مربی تیم ملی ایتالیا درباره جام جهانی قطر، و در ادامه رقابت‌های انتخابی آن را پوشش داده است.

1

روزنامه گازتا دلو اسپورت هم عکسی از مالدینی و بازیکنان میلان را با تیتر «میلان می‌خواهد رویا بسازد» منتشر کرده است.

1

روزنامه توتواسپورت ایتالیا در صفحه اولش به تقابل مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان پرداخته و عکسی بزرگ از پوگبا با لباس یوونتوس هم برای عکس اول خود انتخاب کرده و از حضور دوباره پوگبا در یوونتوس خبر داده است.

1

جدال بارسلونا و یوونتوس که باعث تقابل دوباره لیونل مسی و رونالدو شده تیتر اول رسانه‌های اسپانیایی شده است. آنها با تیتر «یک دوئل پیش‌بینی‌شده» به استقبال این دیدار رفته‌اند.

1

1

1

1

1

روزنامه اکیپ فرانسه هم به دیدار پاری سن ژرمن و باشاک شهیر ترکیه در لیگ قهرمانان اروپا پرداخته است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها