کد خبر: 450754
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۴:۰۳:۴۰
| |

پیگیری ایرانسل برای افزایش قیمت اینترنت و مخالفت ضمنی وزیر ارتباطات

چندی پیش وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال یکی از مخاطبان پیج اینستاگرامش درباره «قیمت اینترنت» اعلام کرد که سال آینده اینترنت ارزان خواهد شد؛ اما مدیرعامل ایرانسل نظری مخالف دارد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.

پیگیری ایرانسل برای افزایش قیمت اینترنت و مخالفت ضمنی وزیر ارتباطات
کد خبر: 450754
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۴:۰۳:۴۰

اعتمادآنلاین| چندی پیش وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال یکی از مخاطبان پیج اینستاگرامش درباره «قیمت اینترنت» اعلام کرد که سال آینده اینترنت ارزان خواهد شد؛ اما مدیرعامل ایرانسل نظری مخالف دارد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.

ویروس کرونا با خانه‌نشین کردن مردم، باعث شده تا استفاده کاربران از اینترنت چه برای کلاس‌های آنلاین و چه برای تفریح بیشتر شود. از سوی دیگر در شرایط این چنینی کیفیت و هزینه اینترنت بیش از هر مورد دیگری خودنمایی می‌کند.

هرچند در طول این مدت و بخصوص هفته اخیر بسیاری از کاربران از کیفیت و سرعت اینترنت گلایه داشتند، اما مدیرعامل ایرانسل برخلاف نظر وزیر ارتباطات، راغب به افزایش قیمت اینترنت است تا به این طریق کیفیت اینترنت ایرانسل بهبود یابد.

هفته گذشته محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند که احتمال دارد سال آینده به دلیل افزایش ترافیک، قیمت اینترنت کاهش خواهد یافت و بدون شک این موضوع یک اتفاق خوشحال کننده برای کاربران به حساب می‌آید. اما در 22 آبان ماه مدیر عامل ایرانسل ادعایی متناقض داشت.

پیش از اظهارات صریح وزیر ارتباطات، بیژن عباسی آرند، مدیر عامل ایرانسل در گفت‌وگویی با یکی از رسانه‌ها اعلام کرد که به دلیل افزایش شدید ضریب نفوذ اینترنت و از سوی دیگر مهیا نبودن زیرساخت‌ها، شبکه اشباع شده است و همین موضوع باعث خواهد شد که اینترنت سال آینده گران‌تر شود. از سوی دیگر وی به سخنان خود افزودند که اگر این افزایش قیمت رخ ندهد، کیفیت اینترنت کاسته خواهد شد!




افزایش قیمت اینترنت همراه با تغییر در بسته های برخی اپراتور ها

این دو ادعای متناقض بین وزیر و مدیرعامل ایرانسل چندان جالب به نظر نمی‌رسد و بدون شک تمام کاربران علاقه دارند تا طبق وعده وزیر اینترنت در کنار افزایش کیفیت، کاهش قیمت نیز داشته باشد. شاید بد نباشد که ایرانسل نیز وضعیت اقتصادی جامعه را در نظر گرفته و سیاست‌های خود را در این جهت اعمال کند. نظر شما در این خصوص چیست؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها