کد خبر: 451160
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

با یکدیگر!

مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به چایان رسید و چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله حذفی این مسابقات مشخص شد. این رقابت‌ها تیتر اول روزنامه‌های ورزشی اروپا را در دهمین روز از ماه دسامبر به خودشان اختصاص داده‌اند.

با یکدیگر!
کد خبر: 451160
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به چایان رسید و چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله حذفی این مسابقات مشخص شد. این رقابت‌ها تیتر اول روزنامه‌های ورزشی اروپا را در دهمین روز از ماه دسامبر به خودشان اختصاص داده‌اند. رسانه‌های ورزشی بریتانیا، صعود لیورپول و سیتی به دور بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را تیتر اول خودشان کردند و نگاهی هم به قهرمانی تیم راگبی این کشور در جام ملت های اروپا داشتند. روزنامه‌های ایتالیایی حذف اینترمیلان از لیگ قهرمانان اروپا را تیتر یک کردند و در اسپانیا هم پیروزی رئال مادرید و صعودش به مرحله حذفی این رقابت‌ها، تیتر اول روزنامه‌های مادرید و کومان و بارسلونا هم تیتر اول رسانه‌های کاتالان شد. در ادامه نگاهی می کنیم به رسانه های ورزشی اروپا.

روزنامه میرور اسپورت بریتانیا صعود لیورپول به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و شرایط سخت سولسشایر در منچستریونایتد را تیتر اول خودش کرده است.

5

روزنامه تایمز هم در صفحه ورزشی خودش عکسی از شادی بازیکنان منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا را منتشر کرده است و صعود این تیم به دور بعد این رقابت‌ها را پوشش داده است. این روزنامه البته نگاهی به قهرمانی تیم راگبی انگلیس در اروپا هم داشته است.

4

روزنامه استار اسپورت هم صعود لیورپول را تیتر اول خودش کرده است. این روزنامه مصاحبه‌ای نیز با پیتر اشمایکل دروازه‌بان اسطوره ای شیاطین سرخ داشته است و با او درباره وضعیت سولسشایر حرف زده است.

3

روزنامه گاردین در صفحه ورزشی خودش اما عکسی از نیمار و امباپه را منتشر کرده است و به پیروزی پاریس برابر باشاک شهیر بعد از آن حواشی عجیب و غریب و توهین‌های نژادپرستانه به مربی تیم ترکیه‌ای پرداخته است. گاردین نگاهی هم به وضعیت مربی جوان منچستریونایتد داشته است.

2

روزنامه دیلی اکسپرس هم به بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا و عملکرد تیم‌های انگلیسی در این رقابت‌ها پرداخته است.

1

روزنامه آبولا چاپ پرتغال هم نگاهی به پیروزی پورتو برابر المپیاکوس داشته و تیتر آخرین مقاوم را برای صفحه اولش انتخاب کرده است.

1

روزنامه‌های ایتالیایی هم نگاهی به حذف تلخ اینتر از لیگ قهرمانان اروپا داشته و وضعیت کونته در این تیم را بررسی کرده‌اند. روزنامه کوریره دلو اسپورت نیز عکسی از کونته را منتشر کرده است و به حذف تیم این مربی از لیگ قهرمانان اروپا پرداخته است.

1

روزنامه گازتا دلو اسپورت هم عکس کونته و لائوتار مارتینس را منتشر کرده و به تساوی اینتر برابر شاختار و حذف آبی‌های میلان از لیگ قهرمانان پرداخته است. گازتا نگاهی هم به وضعیت آتالانتا در لیگ قهرانان داشته است.

2

روزنامه توتو اسپورت هم نگاهی به وضعیت داوید آلابا بازیکن بایرن مونیخ داشته و احتمال جدایی او از باواریایی‌ها را بررسی کرده است. این روزنامه البته به حذف اینتر از لیگ قهرمانان هم پرداخته است.

3

روزنامه مارکا چاپ اسپانیا به پیروزی رئال مادرید برابر مونشن گلادباخ و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان پرداخته است و عکسی از شادی گل کریم بنزما را در صفحه اول خودش چاپ کرده است. این روزنامه البته نگاهی هم به پیروزی اتلتیکو و صعود این تیم در لیگ قهرمانان داشته است.

3

روزنامه as اسپانیا هم عکسی از شادی کریم بنزما را منتشر کرده و پیروزی شاگردان زیدان برابر گلادباخ را بررسی کرده است.

1

روزنامه اسپورت اسپانیا هم با تیتر کومان را درک کنید در دهمین روز از ماه دسامبر منتشر شده است.

5

روزنامه موندو هم با عکس ستاره‌های تیم‌های راه‌یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمان اروپا و با تیتر «بسیار سخت» منتشر شده است.

4

روزنامه اسپورتیو اسپانیا با انتشار عکسی از بازی تیم زنان بارسلونا و آیندهوون نگاهی به پیروزی زنان بارسا داشته است.

2

روزنامه اکیپ فرانسه هم با عکسی از اعتراض بازیکنان پاریس و باشاک شهیر به نژادپرستی و با تیتر «با یکدیگر» در دهمین روز از ماه دسامبر منتشر شده است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها