کد خبر: 451632
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۵:۰۲:۳۰
| |

مربی تیم ماشین سازی:

با تیمی بازی داریم که نامش تراکتور است

سعید اخباری، مربی تیم ماشین سازی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با تراکتور، گفت: با تیمی بازی داریم که نامش تراکتور است و هواداران پرشور و قدمت دارد. اتفاق ویژه ای که برای این تیم افتاد که  شخصی مثل زنوزی می آید و در این شرایط اقتصادی کشور از جیب خودش به این صورت هزینه می‌کند.

با تیمی بازی داریم که نامش تراکتور است
کد خبر: 451632
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۵:۰۲:۳۰

اعتمادآنلاین| سعید اخباری در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم ماشین سازی و تراکتور تبریز گفت: لازم است اشاره کنم که وحید بیاتلو زحمات زیادی برای این تیم کشید. خیلی سخت است که حدود سه ماه تیمی را با بازیکنان جدید و با شرایط و بودجه‌ای که تعریف شده بود، از نو بسازید. باید از او قدردانی و تشکر و برایش در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کنیم. بعد از رفتن بیاتلو من هم قصد رفتن داشتم اما با توجه به اینکه تحت قرارداد باشگاه هستم و از من خواستند برگردم و انجام وظیفه کنم.

وی ادامه داد: با تیمی بازی داریم که نامش تراکتور است و هواداران پرشور و قدمت دارد. اتفاق ویژه ای که برای این تیم افتاد که شخصی مثل زنوزی می آید و در این شرایط اقتصادی کشور از جیب خودش به این صورت هزینه می‌کند. در هفت استان کار کردم و آذربایجان شرقی استان هشتم است که مربیگری فوتبال می‌کنم. اگر در هر استان یک نفر مثل زنوزی بود که اینطور دلسوزانه و با جان و دل برای تیم‌های شهرش از جیب هزینه کند، واقعا وضعیت فوتبال ما به سمت باشگاهداری در اروپا می‌رفت که مالکیت خصوصی باشگاه‌ها فوتبال را می‌گرداند نه فوتبال دولتی.

اخباری در خصوص اینکه چه حسی از اولین تجربه سرمربیگری دارد، گفت: 12 سال است که در 8 استان مشغول به کارم. بیشترین سال حضورم در خوزستان بود که با استقلال خوزستان قهرمان شدیم و دو سال هم در فینال بودیم. ولی به عنوان سرمربی در لیگ دو کشور حضور داشتم. در لیگ برتر برای اولین بار است که مسئولیت فنی یک تیم به من سپرده شده، حس خوَب قضیه از این جهت است که در تیم خوب وباریشه ماشین سازی و به هرحال مقداری شرایط الان برای این تیم در جدول مساعد نیست.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها