کد خبر: 451715
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۰۸:۳۰:۴۸
| |

سرمربی شهرداری سیرجان:

وچان حریف سختی برای ما بود اما شکستش دادیم

مریم جهان‌نجاتی سرمربی شهرداری سیرجان، درباره بازی تیمش برابر وچان کردستان، گفت: ما از همان بازی اول، وچان را آنالیز کرده بودیم. پیش‌بینی می‌کردیم که بتوانیم این تیم را شکست دهیم اما نه با این نتیجه پرگل. می‌دانستیم برای این بازی باید چه کارهایی انجام دهیم و بازیکنان هم از موقعیت‌ها استفاده کردند.

وچان حریف سختی برای ما بود اما شکستش دادیم
کد خبر: 451715
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۰۸:۳۰:۴۸

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در یک بازی مهم و حساس در هفته سوم لیگ برتر موفق شد 4 بر 2 وچان کردستان نایب‌قهرمان فصل قبل را شکست دهد.

مریم جهان‌نجاتی سرمربی شهرداری سیرجان درباره این بازی، عنوان کرد: ما از همان بازی اول، وچان را آنالیز کرده بودیم. پیش‌بینی می‌کردیم که بتوانیم این تیم را شکست دهیم اما نه با این نتیجه پرگل. می‌دانستیم برای این بازی باید چه کارهایی انجام دهیم و بازیکنان هم از موقعیت‌ها استفاده کردند. حالا باید این برد را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های بعد باشیم.

وی ادامه داد: وچان تیم خوبی است و می‌تواند حریف سرسختی در پلی‌آف باشد. 5 بازیکن پیش از فصل از این تیم جدا شدند با این وجود وچان باز هم تیم و بازیکنان خوبی دارد.

سرمربی شهرداری سیرجان درباره بازی‌هایی که در شرایط کرونا برگزار می‌شود، عنوان کرد: تیم‌ها به این وضعیت عادت کرده‌اند و با رعایت پروتکل‌ها مسابقات برگزار می‌شود. خوشبختانه اتفاق خاصی که منجر به تهدید سلامت بازیکنان، کادر و عوامل اجرایی شود، پیش نیامده و باید از سازمان لیگ تشکر کنیم که لیگ را برگزار کردند.

جهان‌نجاتی همچنین درباره بازی این هفته تیمش که مقابل ملوان انجام خواهد شد، عنوان کرد: این هفته با ملوان بازی داریم که مسابقه مهمی خواهد بود. ملوان تیمی است که هفته به هفته بهتر می‌شود و برنامه دارد. من بازی با این تیم را ساده نمی‌بینم. امیدوارم لیگ به همین پویایی ادامه پیدا کند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر وضعیت مالی بازیکنان، عنوان کرد: باشگاه پیش از بازی ما با ایلام 20 درصد از قراردادها را پرداخت کرده که باید به خاطر این اتفاق از مسئولان تشکر کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها