کد خبر: 452399
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۰۸:۳۳:۱۴
| |

غلامرضا انصاری:

باید شرایط بازتری برای فعالیت سیاسی فراهم شود

غلامرضا انصاری، فعال سیاسی اصلاح طلب، گفت: قبل از ورود به انتخابات سال 1400، باید به اصل انتخابات توجه بیشتری شود، باید شرایط بازتری برای فعالیت سیاسی فراهم شود.

باید شرایط بازتری برای فعالیت سیاسی فراهم شود
کد خبر: 452399
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۰۸:۳۳:۱۴

اعتمادآنلاین| غلامرضا انصاری اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های فضای باز سیاسی تولید سرمایه های انسانی است. به هر میزانی که امکان کنشگری سیاسی برای گروه ها ،سازمان ها و احزاب سیاسی مهیا گردد، انتخابات رقابتی و تنوع نامزد در عرصه انتخابات به وجود آید، چهره های جدید با توانمندی ها و ویژگی های مثبت، در عرصه سیاسی بروز و ظهور خواهد یافت.

وی ادامه داد: امروز متاسفانه ما به دلیل سیاست‌های تنگ نظرانه در عرصه انتخابات در طول چند سال گذشته، در شرایطی قرار گرفتیم که به جز چهره های تکراری نسل اول انقلاب، افراد شناخته شده‌ای در عرصه انتخابات 1400 با توجه به زمان ناچیزی که تا زمان ثبت نام و برگزاری انتخابات باقی مانده نداریم .

این فعال سیاسی گفت: نبود چهره های سیاسی و شخصیت‌های شناخته شده سیاسی، شرایطی به وجود آورده که امروز نظامیان پا به عرصه علنی انتخابات گذاشته اند.

وی ادامه داد: قبل از ورود به انتخابات سال 1400، باید به اصل انتخابات توجه بیشتری شود، باید شرایط بازتری را با توجه به شرایط سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی داخلی و همچنین تحولات جدید بین المللی که در عرصه حقوق ملت و دموکراسی در جوامع مختلف اتفاق افتاده، به وجود بیاید. باید انتخابات آزاد باحضور گرایش‌های مختلف مهیاگردد.

انصاری در پایان گفت: حضوراصلاح طلبان درصورت رقابتی شدن انتخابات مثمر ثمر است، در غیر این صورت، نقش زینتی داشته، و پایگاه آسیب دیده اصلاحات دچار چالش جدی خواهدشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها