کد خبر: 453307
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۱:۵۷:۵۷
| |

9 کشته در انفجار امروز کابل

مسعود اندرابی، وزیر کشور افغانستان تایید کرده که در پی انفجاری در مربوطات حوزه پنجم امنیتی شهر کابل 9 تن کشته و 20 تن دیگر به شمول خان محمد وردک، عضو پارلمان افغانستان زخمی شده‌اند.

9 کشته در انفجار امروز کابل
کد خبر: 453307
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۱:۵۷:۵۷

اعتمادآنلاین| مسعود اندرابی، وزیر کشور افغانستان تایید کرده که در پی انفجاری در مربوطات حوزه پنجم امنیتی شهر کابل 9 تن کشته و 20 تن دیگر به شمول خان محمد وردک، عضو پارلمان افغانستان زخمی شده‌اند.

این انفجار حوالی ساعت ده صبح به وقت محلی به وقوع پیوسته و کاروان خودروهای آقای وردک هدف قرار گرفته است.

طارق آرین، سخنگوی وزارت داخله افغانستان، در مورد نوعیت این انفجار معلومات نداده اما گفته که در این رویداد غیرنظامیان به شمول زنان و کودکان نیز مجروح شده و همچنین به ساختمان‌های نزدیک به محل انفجار نیز آسیب رسیده است.

در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی نشر شده، نشان می‌دهد که سه خودرو در پی این انفجار آتش گرفته و ماموران آتش نشانی تلاش دارند که حریق این وسایط را مهار سازند. همچنین شیشه‌های چندین ساختمان اطراف محل این انفجار نیز شکسته است.

تا کنون فرد و یا گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.

اگرچه کابل در این اواخر شاهد حملات بزرگ انتحاری و هماهنگ شورشیان نبوده، اما آرامش هم در پایتخت برقرار نیست. شهر کابل این روزها تقریبا هر روز شاهد انفجار مین‌های مغناطیسی و قتل‌های هدفمند است.

پنج روز پیش محبوب‌الله محبی، معاون والی کابل و دستیار او در انفجار مین مغناطیسی در کابل کشته شدند.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها