کد خبر: 453392
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۵:۴۴:۰۰
| |

مدیرکل بهزیستی گیلان خبر داد:

توزیع 2880 بسته شب یلدا ویژه خانواده های تحت پوشش

حسین نحوی‌نژاد، مدیرکل بهزیستی گیلان، از توزیع بالغ بر 2880 بسته هدیه شب یلدا برای خانواده های تحت پوشش خبر داد و گفت: ارزش ریالی این بسته ها بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون است.

توزیع 2880 بسته شب یلدا ویژه خانواده های تحت پوشش
کد خبر: 453392
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۵:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیرکل بهزیستی گیلان، از توزیع بالغ بر 2880 بسته هدیه شب یلدا برای خانواده های تحت پوشش خبر داد و گفت: ارزش ریالی این بسته ها بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون است.

حسین نحوی نژاد از توزیع بسته های شب یلدا خبر داد و اظهار کرد: امسال با شعار «هر یک خانواده در کنار هم» به استقبال بلندترین شب سال می رویم.

وی افزود: بهزیستی گیلان با هدف فراهم کردن شبی به یاد ماندنی برای اعضای یک خانواده سعی کرده با کمک نیکوکاران در سطح استان بالغ بر 2880 بسته هدیه برای خانواده های تحت پوشش فراهم کند.

مدیرکل بهزیستی گیلان تصریح کرد: از حدود یک ماه گذشته که نسبت به راه اندازی پویش «شب یلدا» برای تهیه اقلام مورد نیاز خانواده های تحت پوشش اقدام کردیم، استقبال خوبی از سوی اصناف و بازاریان و افراد حقیقی و حقوقی در این زمینه به عمل آمده و شاهد کمک های بی نظیری در این رابطه بودیم.

نحوی نژاد، بسته های شب یلدا را شامل گوشت، مرغ، برنج، آجیل، میوه، هندوانه و حبوبات دانست و عنوان کرد: در بعضی از موارد نیز شاهد اهدای وسایل بازی و آموزشی برای کودکان بودیم تا والدین بتوانند شبی خاطره انگیز را برای کودکان خود فراهم آورند.

وی ارزش ریالی این بسته ها را بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: در این شرایط حساس که هم بیماری کرونا مشکلات اقتصادی برای مردم ایجاد کرده و هم کشور ما در جنگ اقتصادی با کشورهای سلطه گر است، کمک های نیکوکاران همواره در کنار بهزیستی بوده تا بتوانیم اندکی از مشکلات مردم بکاهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها