کد خبر: 454219
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۴ ۱۰:۱۹:۵۴
| |

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

اقدامات قوه قضاییه برای مبارزه با فساد، روشن کردن بارقه‌های امید در دل مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اقدامات مناسب قوه قضاییه برای مبارزه با فساد بارقه های امید را در دل مردم و جوانان روشن کرده است.

اقدامات قوه قضاییه برای مبارزه با فساد، روشن کردن بارقه‌های امید در دل مردم است
کد خبر: 454219
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۴ ۱۰:۱۹:۵۴

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام رضا نوری چهارم دی ماه در دیدار با نخبگان و نمایندگان اقشار خراسان شمالی که با حضور رئیس قوه قضائیه در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم استان ولایت‌مداری خود را همیشه ثابت کرده‌اند، اظهار کرد: در سفر مقام معظم رهبری به استان افتخارات بسیار خوبی در تاریخ استان به ثبت رسیده است و برای اولین بار الگوهای سبک زندگی در خراسان شمالی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد که بسیار با ارزش است.

وی با بیان اینکه قومیت‌های مختلفی در خراسان شمالی زندگی می‌کنند، تصریح کرد: با وجود قومیت‌های مختلفی در استان، مردم تاکنون هیچ‌گونه هزینه‌ای برای نظام نداشتند و این استان به صورت عاقلانه‌ای مدیریت شده است.

نوری با تأکید براینکه مشکلات بسیاری در استان و همچنین در کشور وجود دارد اما با هماهنگی و مدیریت مناسب صورت گرفته در استان تاکنون در ولایت‌مداری مردم استان خدشه ای وارد نشده است، افزود: اقدامات مناسبی که از سوی قوه قضائیه برای مبارزه با فساد انجام شده است بارقه‌های امید را در دل مردم و جوانان ایجاد کرده است و امیدواریم تا پایان نیز قاطعانه در این حوزه، فعالیت‌ها وجود داشته باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها