کد خبر: 454376
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۰۹:۰۳:۳۲
| |

چاووش اوغلو با لاوروف درباره قره‌باغ دیدار می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که وزیر امور خارجه ترکیه از تاریخ 29 دسامبر عازم یک سفر کاری به سوچی روسیه خواهد شد و طی این سفر با همتای روسیه‌ای خود دیدار خواهد کرد.

چاووش اوغلو با لاوروف درباره قره‌باغ دیدار می‌کند
کد خبر: 454376
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۰۹:۰۳:۳۲

اعتمادآنلاین| سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه از تاریخ 29 دسامبر عازم یک سفر کاری به سوچی روسیه خواهد شد و طی این سفر با همتای روسیه‌ای خود دیدار خواهد کرد.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهار کرد، انتظار می رود مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه و سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه به صورت دقیق درباره مسائل مربوط به اجرای بیانیه سه‌جانبه امضاشده میان روسیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان در تاریخ 9 نوامبر به بحث بپردازند. تمرکز بر کاهش ریسک درگیری‌های احتمالی و ارائه کمک‌های انسان‌دوستانه به کشورها و فعالیت مرکز نظارتی روسیه-ترکیه برای کنترل آتش‌بس در منطقه جنگ قره‌باغ خواهد بود.

به گفته زاخارووا این دو وزیر در دستور کارشان "طیف وسیعی از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی دیگر" شامل وضعیت در مناطقه خاورمیانه، شمال آفریقا، قفقاز، آسیای مرکزی، اوکراین و دریای سیاه را دارند.

وی افزود، علاوه بر آن این دو وزیر درباره راه‌های بهبود تاثیر تعامل در حوزه‌های سازمان‌های بین‌المللی به بحث خواهند پرداخت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها