کد خبر: 455685
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۱۲:۰۵:۳۰
| |

ارتباط بازیکنان با عابربانک‌ها سم است

محمود فکری سرمربی استقلال ارتباط بازیکنان این تیم با چند هوادار متمول را به ضرر آبی‌های تهرانی می‌داند.

ارتباط بازیکنان با عابربانک‌ها سم است
کد خبر: 455685
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ۱۲:۰۵:۳۰

اعتمادآنلاین| محمود فکری می‌گوید بعضی از بازیکنان استقلال با عده‌ای از هواداران متمول و بعضی از اعضای هیئت مدیره در ارتباطند که این مسئله به ضرر استقلال است و کمکی نمی‌کند. منظور فکری دقیقاً مشخص است؛ اینکه بعضی از بازیکنان استقلال - نه همه - با یکی، دو چهره متمول و دست به جیب در هیئت مدیره و اطرافیان هیئت مدیره در ارتباطند و با این ارتباط شاید بیشتر و زودتر پول می‌گیرند.

صرف‌نظر از اینکه چرا هر باشگاهی از جمله استقلال باید این همه مدیر و معاون و تصمیم‌گیرنده و سخنگو و... داشته باشد، باید به فکری حق داد. اتفاقاً او دست روی نکته مهمی گذاشته که بسیار تأثیرگذار است و می‌تواند به استقلال لطمه بزند. ماجرای فرشید اسماعیلی را که فراموش نکرده‌اید؟ او به خاطر آنچه احمد مددی اسمش را یک سوءتفاهم گذاشت، چند بازی مهم استقلال را از دست داد. آن هم در شرایطی که دست فکری بسته بود و یک هافبک بازیساز نداشت. از این دست مسائل در استقلال زیاد است. ارتباط بعضی از بازیکنان با اعضای هیئت مدیره و چهره‌های پولدار البته از سال‌ها قبل آغاز شد و در دوره احمد سعادتمند اوج گرفت. اما این مسئله هنوز حل نشده و ادامه دارد. فلان عضو هیئت مدیره به بازیکن مطرح نزدیک می‌شود تا حمایت او را داشته باشد. به هر حال بعضی از مدیران هم با دیدن یک چهره سرشناس هول می‌شوند و دست و پای خود را گم می‌کنند اما یک بچه هم می‌داند پرداختی‌ها در هر تیمی - چه کم و چه زیاد- باید یکسان باشد. یعنی اگر کاپیتان تیم 20 درصد می‌گیرد، نفر آخر تیم هم 20 درصد بگیرد نه اینکه یک بازیکن 40 درصد بگیرد و دیگری هیچی!

حرفی که فکری می‌زند، کاملاً درست است و اصلاً دخالت در کارهای مدیریتی نیست. اتفاقاً استقلال در سنوات گذشته چوب همین مسائل را خورد که جام‌های بسیاری را از دست داد. یک بازیکن نباید تافته جدابافته باشد و البته خود مدیران هم باید بدانند که با یکسری پنهان‌کاری‌ها و پرداخت‌های آنچنانی فقط و فقط به تیم لطمه می‌زنند چون همه بازیکنان از قراردادها، آپشن‌ها و دریافتی‌های همدیگر خبر دارند. در همین استقلال بازیکن فیکسی می‌گفت: ‌«قرارداد من 2٫1 میلیارد تومان است ولی در پست من بازیکنی جدید را به قیمت 7 میلیارد تومان گرفته‌اند!»

این قبیل مسائل مسلماً به استقلال ضربه می‌زند چون کار کارشناسی روی آن صورت نگرفته است. نکته مهم دیگر اینکه وقتی اسناد محرمانه باشگاه و صورتجلسه هیئت مدیره مثل آب خوردن رسانه‌ای می‌شود، چطور مدیران پولدار و غیرپولدار انتظار دارند بازیکنان از قرارداد همدیگر و از آپشن‌ها و زیر میزی‌ها باخبر نشوند؟!

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها