کد خبر: 456945
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

رئال مادرید و سرخیو راموس یکدیگر را درک نمی‌کنند / فوتبال ایتالیا تحت تاثیر بازی میلان و یووه

روزنامه‌های ورزشی انگلیس، در ششمین روز از ماه ژانویه، نگاهی داشته اند به پیروزی تاتنهام در جام اتحادیه انگلیس و صعود این تیم به فینال این رقابت ها، درگذشت اسطوره فوتبال انگلیس و منچسترسیتی و همچنین دیدار حساس منچستریونایتد و منچسترسیتی در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس. روزنامه‌های ایتالیا، نگاهی داشته‌اند به دیدار حساس میلان و یوونتوس در سریA، رسانه‌های اسپانیا هم جدایی راموس از رئال مادرید را مورد بررسی قرار داده‌اند.

رئال مادرید و سرخیو راموس یکدیگر را درک نمی‌کنند / فوتبال ایتالیا تحت تاثیر بازی میلان و یووه
کد خبر: 456945
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۱۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی انگلیس، در ششمین روز از ماه ژانویه، نگاهی داشته اند به پیروزی تاتنهام در جام اتحادیه انگلیس و صعود این تیم به فینال این رقابت ها، درگذشت اسطوره فوتبال انگلیس و منچسترسیتی و همچنین دیدار حساس منچستریونایتد و منچسترسیتی در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس. روزنامه‌های ایتالیا، نگاهی داشته‌اند به دیدار حساس میلان و یوونتوس در سریA، رسانه‌های اسپانیا هم جدایی راموس از رئال مادرید را مورد بررسی قرار داده‌اند.

***

روزنامه «مترو»، چاپ لندن، در صفحه اول خودش، نگاهی داشته به پیروزی، شاگردان ژوزه مورینیو برابر برنتفورد، در نیمه‌نهایی جام اتحادیه و صعود آنها به فینال این رقابت‌ها. این روزنامه در ادامه نگاهی هم داشته به بازی امشب منچستریونایتد و منچسترسیتی، در نیمه‌نهایی دوم جام اتحادیه؛ جایی که برنده آن باید به مصاف تاتنهام آماده برود. این روزنامه به نقل از اوله گنار سولسشایر، مربی نروژی یونایتد نوشته: «هیچ بهانه ای برابر سیتی نداریم».

1

روزنامه «میرور»، هم با انتشار عکسی از شادی گل سون هیونگ مین، ستاره کره‎ای تاتنهام نوشته: «ما در راه ومبلی هستیم، به همراه سون». این روزنامه، در خبری دیگر، مدعی شده که مسعوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال، مشغول مذاکره با تیم دی سی یونایتد آمریکا است. اوزیل این روزها به یک بازیکن نیمکت‌نشین در آرسنال تبدیل شده است و همین موضوع باعث شده تا به فکر جدایی از توپچی‌های لندن بیفتد. چندی پیش شایعه مذاکره این بازیکن با فنرباغچه به گوش می‌رسید و حالا هم که مذاکرات این بازیکن با این تیم آمریکایی مطرح شده است. باید منتظر ماند و دید ستاره مسلمان آرسنال چه سرنوشتی خواهد داشت و سال آینده با پیراهن کدام تیم به میدان می‌رود.

1

روزنامه «گاردین»، در صفحه ورزشی خودش به پیروزی تاتنهام برابر برنتفورد پرداخته و در خبری دیگر هم به درگذشت ستاره 74 ساله منچسترسیتی اشاره کرده است.

1

روزنامه «استار» هم در صفحه ورزشی خودش، نگاهی داشته به پیروزی تاتنهام و درخشش سون در این بازی و نوشته: «سون، چراغ راه ژوزه» را برای این خبر انتخاب کرده است. روزنامه استار در ادامه به درگذشت کالین بل، اسطوره باشگاه منچسترسیتی، هم اشاره و بیانیه این باشگاه را منتشر کرده است. در بیانیه باشگاه سیتی آمده است: «کالین پس از تحمل یک بیماری کوتاه و غیرمرتبط با بیماری کرونا، در سن 74 سالگی درگذشت. رئیس باشگاه، منچسترسیتی هم درباره این بازیکن فوتبال، نوشته: «از کالین بل همیشه به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان منچسترسیتی یاد می شود. خبر درگذشت او همه را شوکه کرد. خانواده باشگاه منچسترسیتی، تحت تأثیر این اتفاق ناگوار هستند.»

1

روزنامه‌های ورزشی ایتالیا هم صفحه اول خودشان را به تقابل حساس میلان و یوونتوس اختصاص داده‌اند. روزنامه «گازتا دلو اسپورت»، با انتشار عکسی از رونالدو و بازیکنان میلان، برنده این دیدار را قهرمان سریA، معرفی کرده است.

1

روزنامه «توتو اسپورت»، هم در خبری تلخ برای هواداران یوونتوس از ابتلای یکی دیگر از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا، خبر داده است. حالا یوونتوس، بعد از الکس ساندرو، خوان کوادرادو را هم در بازی امشب در اختیار ندارد و بدون این 2 بازیکن باید به مصاف شاگردان استفانو پیولی، برود.

1

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» هم با تیتر «فینال اول پیرلو» به دیدار حساس یوونتوس برابر میلان پرداخته است. «کوریره»، در ادامه خبر از مثبت شدن تست کرونای بازیکنان رم داده و نوشته، «شب شوکه‌کننده رم».

1

روزنامه «مارکا»، چاپ اسپانیا، با انتشار عکسی از سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، نوشته: «تنش‌ها بالا گرفت». این روزنامه در ادامه گزارشی از وضعیت مذاکرات راموس و رئال مادرید داشته است. مارکا در این گزارش نوشته: «رئال مادرید و سرخیو راموس یکدیگر را درک نمی کنند. کاپیتان راموس و فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، با یکدیگر توافق ندارند و در مسیرهای مختلفی پیش می‌روند. جلسه ای که فلورنتینو پرز و راموس شنبه گذشته برگزار کردند بدون هیچ توافقی به پایان رسید. جلسه‌ای که رو در رو و پیش از بازی با سلتاویگو، در والدبباس برگزار شد.»

بر اساس گزارش «مارکا»، «رئال مادرید، قراردادی یک ساله با همان مبلغی که راموس در این فصل دریافت می‌کند و بالاتر از دوازده میلیون یورو ذکر شده به راموس پیشنهاد داده است. ضمن اینکه، از این مبلغ 10 درصد، به خاطر شیوع ویروس کرونا و تعیین دستمزد کارکنان باشگاه کسر می‌شود. اما راموس قراردادی 2 ساله می‌خواهد و علاقه‌ای هم به کاهش حقوق ندارد. این گونه که از شرایط پیدا است، قراداد کاپیتان تمدید نمی‌شود و حالا او یک بازیکن آزاد است و می تواند با هر باشگاهی که می‌خواهد قرارداد امضا کند. موضوعی که چندان باب میل زیدان، مربی فرانسوی رئال مادرید نیست.»

1

«as»، دیگر روزنامه اسپانیایی هم نگاهی داشته به وضعیت راموس در رئال مادرید. اما خبر اصلی این روزنامه ورزشکاران موفق اسپانیا در المپیک است. این روزنامه عکسی از سائول کراویتو و میریا بلمونته، دو ورزشکار قایقرانی و شنای اسپانیا را در صفحه اول خودش منتشر و تیتر «پادشاهان المپیک» را برای آن انتخاب کرده است.

1

روزنامه «موندو» چاپ اسپانیا هم عکسی از بازیکنان بارسلونا را منتشر کرده و به بازی این تیم برابر اتلتیک بیلبائو، پرداخته است. دیداری عقب افتاده که می‌تواند شرایط را برای بارسلونا در لالیگا بهتر و آنها را به صدر جدول نزدیک کند.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها