کد خبر: 457814
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۲:۵۸:۵۷
| |

پیام تسلیت رئیس «ساترا» در پی درگذشت فعال حوزه تعلیم و تربیت

رئیس ساترا در پی درگذشت حامد رحیم‌پور فعال حوزه تعلیم و تربیت پیام داد.

پیام تسلیت رئیس «ساترا» در پی درگذشت فعال حوزه تعلیم و تربیت
کد خبر: 457814
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۲:۵۸:۵۷

اعتمادآنلاین| سیدصادق امامیان رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) با صدور پیامی درگذشت «حامد رحیم پور» موسس جشنواره مدرسه را تسلیت گفت.

مشروح متن این پیام از این قرار است:

«انالله و انا الیه راجعون

درگذشت نابهنگام برادر ارزشمند و جوان انقلابی جناب آقای حامد رحیم پور از فعالان و دغدغه مندان حوزه تعلیم و تربیت و رسانه کشور، موجب غم و اندوه و حسرت فراوان گردید.

علیرغم مدت کوتاه همکاری ایشان با مرکز نوآوری ساترا، همواره از مشاهده میزان انرژی، اخلاص و خلاقیت این برادر عزیز و همراهانشان در ایجاد یادگارهایی چون جشنواره فیلم مدرسه، المپیاد سواد رسانه‌ای و آکادمی برش و توفیقات فراوان در جذب استعدادهای برتر کشور به عرصه راهبردی فعالیت‌های رسانه‌های نوین، غبطه می‌خوردم و از عمق قلب ایشان را تحسین می‌کردم.

فقدان ایشان نه تنها برای خانواده و یاران، بلکه برای جامعه رسانه‌ای کشور خسارتی بزرگ به حساب می‌آید.

اینجانب این ضایعه تأسف‌بار را به خانواده، دوستان و شاگردان ایشان تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و همنشینی با اولیای معصومین را برای او آرزو دارم.»

به گزارش مهر، حامد رحیم پور از فعالان جوان و شاخص حوزه تعلیم و تربیت و عرصه هنر و رسانه، غروب روز جمعه 19 دی به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

در کارنامه وی، تاسیس جشنواره مدرسه، تاسیس و مدیریت موسسه هنر و ما، تاسیس و عضویت هیات مدیره آکادمی برش، عضو هیات امنای بنیاد فرهنگی برهان، نایب رئیس شورای سیاستگذاری باشگاه هنر و رسانه نوجوان صداوسیما و مدیریت شبکه سازی خانه نوآوری تعلیم و تربیت مشاهده می‌شود.

همچنین رحیم پور فارغ‌التحصیل مدارس سمپاد، دارای مدرک کارشناسی معماری از دانشکده هنرهای زیبای تهران و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت بود و سال‌ها به تدریس هنر در مدارس و مقاطع گوناگون و تربیت شاگردان فراوان در عرصه هنر متعهد و همچنین راه اندازی شیوه‌های گوناگون آموزشی و تربیتی در مدارس مختلف پرداخته بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها