کد خبر: 459155
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۸:۰۱:۱۶
| |

دریافت اقامت دبی با خرید ملک

خرید ملک در دبی، صرف نظر از جنبه­‌های درآمدزایی و تفریحی، اقامت دبی و کشور امارات را نیز به همراه خواهد داشت.

دریافت اقامت دبی با خرید ملک
کد خبر: 459155
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۸:۰۱:۱۶

اعتمادآنلاین| خرید ملک در دبی، صرف نظر از جنبه­‌های درآمدزایی و تفریحی، اقامت دبی و کشور امارات را نیز به همراه خواهد داشت.

دبی به عنوان یکی از پیشرفته­‌ترین شهرهای جهان، همواره ستاره درخشانی است که به سوی سرمایه‌گذاران جهانی چشمک می­‌زند. سرمایه‌گذارانی که با هدایت سرمایه خود به سمت این شهر موجبات توسعه همه جانبه، زیبایی و هوشمندی آن را فراهم آورده­‌اند. اگر شما نیز رویای اقامت دبی در سر دارید و می­‌خواهید با شرایط خرید ملک در دبی آشنا شوید، پیشنهاد می‌­کنیم این مطلب را تا انتها همراهی کنید.

دبی و جذابیت­ های آن

یکی از علت­‌های اصلی توجه سرمایه‌گذاران برای خرید ملک در دبی، جذابیت­‌های بی حد و حصر این شهر است. به طور کلی می‌­توان جذابیت‌­های دبی را در سه بخش برشمرد:

  • معماری
  • اقتصادی
  • و هوشمندی آن

در ادامه هرکدام از این موارد را بررسی می­‌کنیم:

جذابیت­‌های معماری دبی


وجود مراکز تجاری، هتل‌ها، آسمان­ خراش­‌ها، تورها و مراکز تفریحی با معماری­‌های خاص و منحصر به فرد سبب شده تا جلوه‌­های بصری دوبی، هوش از سر گردشگران ببرد. قطعا اگر شما هم یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ جهانی باشید، به راحتی نمی­‌توانید از رویای شنا در استخرهای لوکس، گردش با لنج و پرواز با کایت، شرکت در تورهای بازدید از برج خلیفه، تماشای آسمان خراش‌های جذاب، اقامت در هتل­‌هایی که برترین فیلم­‌های سینمایی جهان در آن ساخته شده و یا گردش در مراکز تجاری لوکس و بزرگ دبی بگذرید!! بنابراین با خرید ملک در دبی تلاش می­‌کنید، الفت خود با کشور امارات متحده و به خصوص دبی را بیشتر کرده و بارها و بارها بهانه برای سفر به رویاهایتان داشته باشید. به خصوص اگر بدانید با خرید ملک در دبی می­‌توانید اقامت دبی را نیز دریافت کنید و به شهروند رسمی آن تبدیل شوید.

دوبی

شکوفایی اقتصادی دبی

اگرچه بسیاری از کشورهای خاورمیانه به جز درآمد نفتی و صادرات دیگر سوخت­‌های فسیلی، منبعی دیگر برای اقتصاد ندارند، اما شیوخ عرب امارات به این درآمدها بسنده نکرده و با توسعه گردشگری و معماری کوشیده­‌اند، دبی را از لحاظ غنای اقتصادی یک سرو گردن بالاتر از سایر شهرهای طراز اول خاورمیانه نگه دارند. دبی امروزه تنها یک شهر پیشرفته در دل خاورمیانه نیست که تنها کشورهای حاشیه خلیج آن را بشناسند، بلکه بستری آماده برای سرمایه‌گذاری است که ثروتمندان اقصی نقاط دنیا را به سبب ثبات اقتصادی، امنیت و شکوفایی به سوی خود می­‌کشاند. خرید ملک در دبی، تمایل سرمایه‌گذاران به صرف مبلغ برای فعالیت­‌های تجاری، توسعه گردشگری و .. همه و همه نتیجه برندسازی دبی طی سالیان طولانی بوده است.

دبی، یک شهر هوشمند


خرید ملک در دبی و اقامت دبی برای سرمایه‌گذاران خارجی، تجربه‌­ای مشابه زندگی در برترین شهرهای جهان نظیر نیویورک دارد. ایجاد یک شهر هوشمند مستلزم مردم محوری و همکاری جمعی است تا در نتیجه‌­ی هماهنگی، تعامل و تعهد میان ادارات بخش­‌های دولتی و خصوصی و مردم، محیطی پویا، خلاق و ایمن به وجود آید. یک شهر هوشمند به طور بالقوه برای سرمایه‌گذاران جذاب خواهد بود تا با خرید ملک در دبی، شهروند یک شهر هوشمند به شمار آیند. دبی با دنبال کردن استراتژی­‌هایی نظیر اقتصاد هوشمند، زندگی هوشمند، محیط زیست هوشمند، حکومت هوشمند، جابه‌جایی هوشمند، زیر ساخت­‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات هوشمند و افراد هوشمند، گام­‌های موثری در هوشمندسازی خود برداشته است.

دوبی

شرایط خرید ملک در دبی

حال که از جذابیت‌­های معماری، هوشمندی و اقتصادی دبی دانستید، شاید شما هم راغب شده باشید تا با خرید ملک در دبی به اقامت دبی دست پیدا کنید و شهروند یکی از پیشرفته‌­ترین شهرهای جهان باشید. به طور کلی سرمایه‌گذاری در کشورهایی که نمودار رشد اقتصادی آن­‌ها مثبت است، همیشه منطقی به شمار می­‌آید و طرفداران بین‌المللی زیادی دارد. همین امر هم درباره امارات متحده عربی و به ویژه شهر دبی صدق می‌­کند. اما اگر قصد خرید ملک در دبی را دارید باید با شرایط خرید ملک در دبی آشنا باشید. اولین نکته­‌ای که باید بدانید این است که شما برای خرید ملک در دبی باید سرمایه و دارایی خود را به درهم امارات تبدیل کنید. اگر قصد دارید با آشنایی با شرایط خرید ملک در دبی، خرید و اجاره دادن آن به سودی بزرگ دست پیدا کنید، منطقه نخل دبی را فراموش نکنید. شما با خرید ملک در دبی دو نوع ویزای اقامت دبی می‌­توانید دریافت نمایید: ویزای اقامت 2 ساله و ویزای اقامت 6 ماهه برای چند بار ورود.

دوبی

خرید ملک در دبی چه مزایایی دارد؟

به طور کلی باید گفت فرقی نمی­‌کند شما کدام منطقه از دبی را برای خرید ملک انتخاب کنید. در هرحال سود کرده­‌اید و به زودی بهره فراوانی از این تصمیم خواهید برد. حتی اگر قصد اقامت دبی هم نداشته باشید و هدفتان تنها کسب درآمد باشد هم باید بدانید این روزها اجاره آپارتمان و ویلا در دبی بسیار بالاست و شما از طریق رهن و اجاره دادن ملک شخصی­تان در دبی نیز می‌­توانید در کوتاه مدت، هزینه خود را به فایده تبدیل کنید. در ادامه برخی مزایای خرید ملک در دبی را با هم بررسی می‌­کنیم:

پیشرفت مداوم اقتصادی


وقتی شهری آنقدر جذابیت دارد که سرمایه‌داران جهانی را مجذوب و فریفته خود سازد، قطعا شاخص اقتصادی آن نیز رو به رشد خواهد بود و مانند سایر کشورهای خاورمیانه حیات و شکوفایی آن در گرو نوسان بازار نفت و مناسبات جهانی نیست. با خرید ملک در دبی از بابت پولی که صرف کرده­‌اید نگرانی ندارید و مطمئن هستید، ارزش ملک شما در این نوار صعودی اقتصادی به زودی چند برابر خواهد شد.

امنیت بالا


زندگی در شهری که آسایش، آرامش و امنیت را در کنار هم داشته باشد، برای هر فردی جذاب خواهد بود. با خرید ملک در دبی و دریافت اقامت دبی زندگی در شهری آرام و به دور از دغدغه­‌های زندگی در شهرهای کسل کننده را تجربه خواهید کرد.

مدیریت شهری پیشرفته


شما با خرید ملک در دبی زندگی را طوری تجربه خواهید کرد که گویی در کشورهای توسعه یافته غربی و مطابق استانداردهای جهانی زیست می‌­کنید.

دسترسی به امکانات شغلی، تحصیلی و گردشگری


زندگی در شهری که هر روز برای شما بسته­‌های خلاقانه و جذابی در نظر گرفته است، قطعا هیجان‌انگیز خواهد بود. با خرید ملک در دبی امکان اشتغال آزاد، دسترسی به مشاغل متنوع، امکانات تحصیلی مناسب و نقاط گردشگری و روحیه بخش فراوان برای شما مهیا خواهد بود.

این گزارش به تنظیم شرکت دوبیرا Dobira رسیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها