کد خبر: 459402
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ۱۰:۵۶:۴۴
| |

لاله افتخاری، نماینده سابق مجلس:

بزرگان اصولگرا باید تلاش کنند این جریان به اجماع برسد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: بزرگان اصولگرا باید تلاش کنند این جریان به اجماع برسد حتی اگر به طور مستقل کاندیدا و نامزد این جریان نباشند. مهم نیست که رئیسی به عنوان کاندیدا اصولگرایان به میدان بیاید یا نه اما مهم است که اصولگرایان راه او و حرف او را گوش بدهند.

بزرگان اصولگرا باید تلاش کنند این جریان به اجماع برسد
کد خبر: 459402
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ۱۰:۵۶:۴۴

اعتمادآنلاین| «لاله افتخاری»، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، در رابطه با گمانه‌زنی‌هایی که در مورد کاندیداتوری ابراهیم رئیسی در انتخابات 1400 و اجماع اصولگرایان از رئیسی مطرح می شود گفت: امروز خیلی‌ها وارد عرصه شده‌اند و هر کسی تایید شود شاید یک گزینه باشد اما بحث رئیسی از این نظر مطرح است که امثال او می توانند مانند مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی باعث حرف شنوی و اجماع جریان اصولگرایی شوند.

او اضافه کرد: مهم نیست که رئیسی به عنوان کاندیدا اصولگرایان به میدان بیاید یا نه اما مهم است که اصولگرایان راه او و حرف او را گوش بدهند.

افتخاری تصریح کرد: در نظرسنجی‌ها رئیسی بالاترین جایگاه و محبوبیت را دارد و علت آن هم این است که او در قوه قضائیه بسیار موثر بود و اصلاحاتی که در این قوه اجرا کرد، مردم را به وجد و ذوق در آورد.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: بزرگان اصولگرا باید تلاش کنند این جریان به اجماع برسد حتی اگر به طور مستقل کاندیدا و نامزد این جریان نباشند.

او اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که آیا قوه مجریه از قوه قضائیه مهم‌تر است؟ نمی‌توان از طریق نظارت در قوه قضائیه کمک به قانونمندی قوه مجریه کنیم.

افتخاری تاکید کرد: در هر صورت آنطور که پیداست رئیسی اگر به انتخابات بیاید مورد اقبال عموم مردم قرار می گیرد اما اگر هم نیاید، باید تلاش کند تا اصولگرایان به وحدت برسند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها