کد خبر: 459478
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ۱۶:۲۵:۵۹
| |

با حکم رییس‌جمهوری؛

اعضای هیأت امنای مؤسسه تحقیقات سرم‌سازی رازی معرفی شدند

رئیس‌جمهور بنا به پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی با صدور احکام جداگانه‌ای، دکتر مسعود پزشکیان و دکتر محمدرضا مخبر دزفولی را برای مدت 4 سال به عنوان «عضو هیأت امنای مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی» منصوب کرد.

اعضای هیأت امنای مؤسسه تحقیقات سرم‌سازی رازی معرفی شدند
کد خبر: 459478
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ۱۶:۲۵:۵۹

اعتمادآنلاین| حسن روحانی، رئیس جمهور بنا به پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی، مسعود پزشکیان و محمدرضا مخبر دزفولی را برای مدت 4 سال به عنوان عضو هیأت امنای مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی منصوب کرد.


حسن روحانی رئیس جمهور بنا به پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی با صدور احکام جداگانه ای، دکتر مسعود پزشکیان و دکتر محمد رضا مخبر دزفولی را برای مدت 4 سال به عنوان "عضو هیأت امنای مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی" منصوب کرد.

متن حکم حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

جناب آقای دکتر محمدرضا مخبر دزفولی

در اجرای بند (8) و تبصره ماده (4) اساسنامه مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی مصوب 1381.02.30 شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی، بنابر پیشنهاد وزیر محترم جهاد کشاورزی و با عنایت به تخصص و تجربیات مفید جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان «عضو هیأت امنای مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی» منصوب می‌شوید.

توفیق شما و سایر اعضای محترم را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی


رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها