کد خبر: 459981
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ۰۷:۵۸:۰۰
| |

اقدام عجیب فدراسیون تیراندازی / المپین‌های تپانچه با تفنگ امانی تمرین می‌کنند

ماه‌ها بود که قرار بود فدراسیون تیراندازی سلاح دو المپین تپانچه یعنی هانیه رستمیان و جواد فروغی را به روز کند. اکنون فدراسیون دو سلاح خریداری کرده اما به صورت امانی این سلاح‌ها را در اختیار ملی‌پوشان قرار داده است. این سلاح‌ها مختص فدراسیون ولی در اختیار این دو ملی پوش قرار گرفته است.

اقدام عجیب فدراسیون تیراندازی / المپین‌های تپانچه با تفنگ امانی تمرین می‌کنند
کد خبر: 459981
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ۰۷:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ماه‌ها بود که قرار بود فدراسیون تیراندازی سلاح دو المپین تپانچه یعنی هانیه رستمیان و جواد فروغی را به روز کند. رگلاتور سلاح هانیه رستمیان در چندین مسابقه بین‌المللی آنلاین با مشکل مواجه و سبب شد که او از مسابقه جا بماند. این خرابی سلاح مشکلاتی را هم در اردوها و تمرینات به همراه داشت.


رییس فدراسیون قول خرید دو سلاح برای این دو ملی‌پوش را داده بود. اکنون نیز فدراسیون دو سلاح خریداری کرده اما به صورت امانی این سلاح‌ها را در اختیار ملی‌پوشان قرار داده است. این سلاح‌ها مختص فدراسیون ولی در اختیار این دو ملی پوش قرار گرفته است. این در حالی است که می‌بایست سلاح شخصی این دو ورزشکار به روز می‌شد. حال باید این دو ورزشکار برای به روز شدن سلاح خود تا سفر به اتریش یا آلمان منتظر بمانند.

ملی‌پوشان و المپین‌های تفنگ حدود یکسال پیش و در سفر به کشورهای اروپایی توانسته بودند سلاح‌های خود را به روز کنند و اکنون با سلاح‌های شخصی خود در حال تمرین هستند.

جواد فروغی در این خصوص به ایسنا گفت: فدراسیون دو سلاح خریده و به صورت امانی به من و رستمیان داده است. سلاحی که قرار بود شرکت اشتایر با تخفیف بالا و تقریبا به صورت هدیه به ما بدهد را هنوز برای ما نگرفته اند. ما رفت و آمدی با اتریش نداریم و پروازی هم نیست. اردویی هم به سمت اتریش و آلمان نداریم پس دسترسی هم به سلاح‌ خودمان نخواهیم داشت. اسلحه‌ای توسط فدراسیون خریداری شده و در اختیار ما قرار داده شده است. این اسلحه‌ها برای فدراسیون است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها