کد خبر: 460581
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۰۹:۰۳:۲۹
| |

توهین نمایندگان به رئیس‌جمهوری در دستورکار هیات نظارت قرار گرفت / غضنفرآبادی: هیات نظارت کم کار نیست

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در پاسخ به این سوال که احساس نمی کنید هیات نظارت در سکوت خبری به سر می برد و مانند مجلس قبل فعال نیست، گفت: خیر شما خبرنگاران سراغی نمی گیرید؛ هیات نظات کم کار نیست.

توهین نمایندگان به رئیس‌جمهوری در دستورکار هیات نظارت قرار گرفت / غضنفرآبادی: هیات نظارت کم کار نیست
کد خبر: 460581
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۰۹:۰۳:۲۹

اعتمادآنلاین| موسی غضنفرآبادی، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، در رابطه با شکایت دولت از برخی نمایندگان" گفت: شکایت برخی نمایندگان از سایر نمایندگان، مورد بررسی قرار گرفته و اعلام رضایت برخی هم مطرح شده است. شکایت برخی اعضای دولت از نمایندگان منجر به سازش شده و عده ای هم در راستای ایفای نمایندگی شناخته شده است.

او درمورد شکایت برخی نمایندگان آذربایجان شرقی از احمدی بیغش گفت: هنوز به این موضوع رسیدگی نشده است.

غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال که اکنون کدام شکایت ها در هیات نظارت در دست بررسی است، مطرح کرد: پرونده شکایت ها در همان روز به دستمان می رسد و آماری از پرونده ها ندارم.

سخنگوی هیات نظارت در مورد توهین برخی نمایندگان به رئیس جمهور و بررسی این موضوع در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: این را بررسی نکردیم.

غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال که احساس نمی کنید هیات نظارت در سکوت خبری به سر می برد و مانند مجلس قبل فعال نیست، گفت: خیر شما خبرنگاران سراغی نمی گیرید؛ هیات نظات کم کار نیست.

او در مورد طرح شفافیت آرا نمایندگان گفت: طی هفته های آتی به صحن می آید و با لحاظ تغییراتی، نمایندگان حتما به آن رای می‌دهند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها