کد خبر: 461231
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

زندگی خصوصی خانواده بایدن و هریس نقل رسانه‌های جهان شد

این روزها پرداختن به زندگی خصوصی و تاریخچه خانوادگی جو بایدن و معاونش هم‌طراز با تحلیل و تفسیرهای مربوط به برنامه‌های سیاسی پیش روی آمریکا در رسانه‌های جهان منتشر می‌شود. رسانه‌های عربی مشروحی از زندگی و برنامه‌های همسر، فرزندان و نوه‌های جو بایدن و همچنین کامالا هریس ارائه کرده‌اند که ذکر آن خالی از لطف نیست.

زندگی خصوصی خانواده بایدن و هریس نقل رسانه‌های جهان شد
کد خبر: 461231
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۹ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| این روزها پرداختن به زندگی خصوصی و تاریخچه خانوادگی جو بایدن و معاونش هم‌طراز با تحلیل و تفسیرهای مربوط به برنامه‌های سیاسی پیش روی آمریکا در رسانه‌های جهان منتشر می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی مشروحی از زندگی و برنامه‌های همسر، فرزندان و نوه‌های جو بایدن ارائه کرده‌اند که ذکر آن خالی از لطف نیست.

جیل بایدن

به نوشته این رسانه‌ها، جیل بایدن بانوی اول آمریکا قصد ندارد شغل خود را ترک کند و همچنان کار تدریس زبان انگلیسی را در دانشکده محل کارش در کارولینای شمالی ادامه خواهد داد. به گفته نزدیکان جیل، سکونت او در بلوک شرقی کاخ سفید هم تاثیری بر این تصمیم نخواهد گذاشت.

در صورت تحقق این امر، او نخستین بانوی اول آمریکا خواهد بود که به کار دائم و کاملی خارج از کاخ سفید مشغول می‌شود.

به گفته شاگردان جیل، او معلمی سختگیر و به شدت در کار تدریس خود جدی است.

جیل بایدن در سال 2012 کتابی برای مقطع سنی کودکان تحت عنوان «دعا برای نیروهایمان را فراموش نکنید» به چاپ رساند. او این کتاب را از زبان نوه‌اش ناتالی نوشت چون پدر مرحوم این دختر به نام «بو بایدن» در گارد ملی خدمت کرده بود.

هانتر بایدن (50 ساله)

هانتر بایدن تقریباً به طور کامل از برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی پدرش دور بود. این موضوع چندان هم غافلگیرکننده نبود زیرا او همکاری تجاری مشکوکی با شرکت انرژی اوکراینی به نام «بورسما» دارد، دوره‌ای دچار مشکل اعتیاد بود و همین امر نیز دستمایه حملات حزب جمهوری‌خواه علیه پدرش قرار گرفته بود.

هانتر بعد از آنکه کارهای مختلفی همچون سرمایه‌گذاری، وکالت و چند شغل دیگر را تجربه کرد امروز به هنرمندی خودآموخته تبدیل شده است که آثار هنری خود را در گالری شخصی‌اش در لس‌آنجلس تولید و عرضه می کند.

او به خبرنگاران گفته است که توجه خود را فعلاً بر تربیت و بزرگ کردن سه دخترش معطوف کرده که از همسر سابقش هستند. هانتر همچنین یک فرزند 9ماهه نیز از همسر جدیدش ملیسا کوهن کارگردان اهل آفریقای جنوبی دارد.

علاوه بر اینها، اسناد دادگاه‌های آرکانزاس گواهی می‌دهند او پدر یک پسر 2ساله است و مادرش هم در همان شهر زندگی می‌کند. هانتر بایدن مجبور شد به همین دلیل در سال 2020 با آن زن بر سر حضانت پسرش توافقی صورت دهد.

اشلی بایدن (39 ساله)

دختر بایدن از مدت‌ها پیش در مقام کارشناس امور اجتماعی مشغول به کار بوده و مدیریت مرکز عدالت دلاوِر را عهده‌دار است؛ این سازمان یک نهاد غیرانتفاعی است که در راستای اصلاح عدالت جنایی فعالیت می‌کند. از سویی اشلی از سال 2019 وارد صنعت مدلینگ شد و اعلام کرد بخشی از درآمد خود را صرف جامعه می‌کند.

همسرش هابی هاوارد یک پزشک متخصص جراحی گردن و جمجمه است و یکی از مشاوران غیررسمی ستاد انتخاباتی بایدن در رابطه با ویروس کرونا به شمار می‌رفت.

نائومی بایدن (26 ساله)

دختر بزرگ هانتر بایدن بزرگ‌ترین نوه بایدن است. او در مقایسه با دیگر نوه‌های بایدن حضور پررنگی در رسانه‌ها دارد و سعی می‌کند تصاویری از زندگی خصوصی خانواده را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کند.

نائومی 194 هزار فالوور هم در توییتر دارد.

او به همراه «تیفانی ترامپ» دختر دونالد ترامپ در دانشگاه پنسیلوانیا تحصیل می‌کرد، و حتی یک بار هم تصاویری از خیابان‌گردی خود و تیفانی را در صفحه‌اش منتشر کرد.

نائومی بهار 2020 در رشته حقوق از دانشگاه کلمبیا فارغ‌التحصیل شد و در اوج شیوع ویروس کرونا به همراه نامزدش برنامه‌ای اینترنتی برای کمک به احراز صلاحیت افراد به منظور بهره‌مندی از حمایت‌های پزشکی در این دوره خاص ایجاد کرد.

نائومی بایدن از ماه جاری میلادی (ژانویه) در شرکت «ارنولد و پورتر» مشغول فعالیت شده است.

وینیگان بایدن (22 ساله)

وینیگان هم گام در راه خواهر خود گذاشته است. او دانشجوی سال آخر دانشگاه پنسیلوانیاست و همانند نوئامی در بیشتر فعالیت‌های تبلیغاتی پدربزرگش در سال 2020 حضور فعالی داشت تا آنجا که رسانه‌ها به او لقب فعال‌ترین نوه را دادند. او با ارائه درخواستی خواهان تغییر سیاست نمره‌دهی در دانشگاه شد، همچنین در دوره دبیرستان نیز علیه مساله «پایبندی به قواعد اونیفورم مدرسه» پویشی به راه انداخته بود.

مایسی بایدن (20 ساله)

مایسی دختر کوچک هانتر است، او هم با ساشا اوباما دوست بوده و احتمالاً ساشا به او در مورد نحوه زندگی در کاخ سفید توصیه‌هایی کرده باشد.

هر 2 آنها به ورزش بسکتبال علاقه دارند و باراک اوباما در یک دوره مربی آنها بود.

مایسی در سال 2019 دوره دبیرستان را به پایان رسانده و در حال حاضر همراه با خواهرش در پنسیلوانیا درس می‌خواند. بیشتر فعالیت‌های او در فضای مجازی از طریق اپلیکشن تیک‌تاک انجام می‌گیرد.

ناتالی بایدن (16 ساله)

ناتالی دختر بزرگ بو بایدن است، او برخلاف دخترعموهایش زندگی خصوصی خود را در ویلمینگتون دارد، در ورزش حاکی تبحر خاصی دارد، در تیک تاک هم از دخترعموهایش پیشی گرفته و یک میلیون و 400 هزار فالوور دارد. این محبوبیت در حالی به دست آمده که او به تازگی وارد این اپلیکیشن شده و تنها چهار ویدئو روی آن منتشر کرده است.

رابرت هانتر بایدن (14 ساله)

رابرت هم در ویلمینگتون زندگی می‌کند، چهره او در کنار دیگر نوه‌های بایدن در حال سوگند خوردن در کنگره ملی حزب دموکرات دیده شد.

داگ امهاف، همسر کامالا هریس

کامالا هریس و داگ امهاف در سال 2014 بعد از مدتی نامزدی ازدواج کردند. امهاف یک ازدواج ناموفق داشته و حاصل این ازدواج 2 فرزند است، اما کامالا در زمان نامزدی هنوز ازدواج نکرده بود.

داگ که اولین آقای دوم دولت آمریکا محسوب می‌شود پیش از این به کار وکالت در هالیوود مشغول بود، اما قرار است از این پس در دانشگاه جرج‌تاون به تدریس بپردازد.

او را یکی از عاشقان لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا قلمداد می‌کنند.

کول امهاف (26 ساله)

مادرش کریستین همسر سابق داگ است، او فارغ‌التحصیل دانشگاه کلرادو است، و زمانی که در دبیرستان تحصیل می‌کرد پدرش با کامالا آشنا شد.

فرزندان داگ کامالا را در خانه «مومالا» صدا می‌کنند.

پسر بزرگ خانواده می‌گوید: مومالا به شدت بر رفتارهایم به ویژه دوستانی که انتخاب می‌کنم نظارت دارد و زمانی که دوستانم می‌خواستند به خانه ما بیایند به آنها در مورد پرسش‌های متعدد مومالا هشدار می‌دادم؛ مثلاً وقتی یکی از دوستانم که دختر بود به خانه ما آمد کامالا از او پرسید آیا درست کردن سالاد سزار را بلد است؟

مادر کول یک شرکت تولیدی دارد، او نیز ظاهراً به دنبال تبعیت از مادر خویش است و فعلاً در لس‌آنجلس زندگی می‌کند‌، و اکنون در یک شرکت فیلمسازی کار می‌کند.

ایلا امهاف 21 ساله

خواهر کول دانشجوی سال آخر کالج طراحی پارسونز در شهر نیویورک است. او در رشته پوشاک و منسوجات تحصیل می‌کند و معمولاً تولیدات خود را با امضای ایلا امهاف در اینستاگرام به فروش می‌رساند.

بر عکس نوه‌های بزرگ بایدن، او حضور چندان پررنگی در شبکه‌های اجتماعی ندارد، با این حال 50 هزار نفر در اینستاگرام او را دنبال می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها