کد خبر: 462247
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۰۸:۱۲:۳۳
| |

خط و نشان یکی از اعضای شورای شهر تهران برای پیروز حناچی:

اشتباه عمدی شهردار تکرار شود، برخوردمان متفاوت خواهد بود

عضو شورای شهر تهران گفت: در وضعیت کنونی با توجه به تحریم‌ها و کرونا، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کاملا با کمک به جشنواره فیلم فجر مخالف است و اگر اشتباه عمدی که شهرداری سال گذشته انجام داد، مجددا تکرار شود برخوردمان متفاوت خواهد بود.

اشتباه عمدی شهردار تکرار شود، برخوردمان متفاوت خواهد بود
کد خبر: 462247
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۰۸:۱۲:۳۳

اعتمادآنلاین| حجت نظری عضو شورای شهر تهران اشاره به کمک مالی شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: من هفته گذشته موضع کمیسیون اجتماعی را درمورد کمک به جشنواره فیلم فجر مطرح کردم و در طول این چند روز هم در قالب تذکر کمیسیونی این موضوع را در صحن شورا اعلام کردم.

وی ادامه داد: آن چیزی که بسیار مهم است، اولویت‌بندی درست پروژه‌ها است. بسیاری از امور شهری بر روی زمین مانده و متاسفانه بخش قابل توجهی از درآمد‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری محقق نشده و ما تا پایان دی تقریبا 65 درصد از کل پیش‌بینی درآمدمان محقق شده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: ما در این شرایط کنونی نیاز داریم که درآمدهایمان را برای پروژه‌های شهری هزینه کنیم و لازم است برای کمک به دیگر نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی دقت بیشتری کنیم.

نظری افزود: اگر ما در وضعیت متعادل و معمولی باشیم مشکلی با کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی نداریم اما در وضعیت کنونی با توجه به تحریم‌ها و کرونا، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کاملا با کمک به جشنواره فیلم فجر مخالف است و اگر اشتباه عمدی که شهرداری سال گذشته انجام داد، مجددا تکرار شود برخوردمان متفاوت خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها