کد خبر: 462393
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۴:۵۱:۱۴
| |

معزی: روحانی مشارکت حداکثری نسل امروز در انتخابات را رأی به شجره‌ انقلاب می‌داند

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری در توییتی نوشت: در نگاه روحانی، مشارکت بیش از 70درصدی نسل امروز در انتخاباتی پرشور و رقابتی، نه فقط رأی به ثمره‌ انقلاب که رأی به شجره‌ انقلاب خواهد بود.

معزی: روحانی مشارکت حداکثری نسل امروز در انتخابات را رأی به شجره‌ انقلاب می‌داند
کد خبر: 462393
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۴:۵۱:۱۴

اعتمادآنلاین| معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری گفت: حسن روحانی رییس جمهوری راه امام(ره) را در روخوانی از کلام امام نمی‌داند او از اجتهاد در کلام امام سخن گفت.

علیرضا معزی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: امروز حسن روحانی رییس‌ جمهوری از «امام تهران» گفت از تکیه‌ امام بر قدرت مردم به عنوان قدرت اصلی آن هم در روزگار انقلاب‌های حزبی / چریکی و کودتاهای نظامی از انتخاب قدرت نرم توسط امام (ره) گفت و از به رخ کشیدن سرمایه اجتماعی در ابَررویداد 12بهمن، روزی که یوم الخمینی بود.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری افزود: روحانی از نطق امام(ره) در12بهمن گفت نخستین نطق پس از 14سال تبعید، نطق تهران که منشور انقلاب اسلامی بود و منحصر به مشروعیت دینی نبود و بر عقلانیت و مقبولیت تمرکز داشت و سلطنت را غیرعقلانی و غیرمقبول می‌دانست. نطقی که امام (ره) به صراحت در آن گفت پدران ما اولیای ما نیستند.

وی اظهار داشت: رییس‌ جمهوری راه امام را که تنها بر ولایت شرعی‌اش تکیه نکرد و با پشتوانه‌ مردم، دولت تعیین کرد به عنوان شاخصه‌ «امام تهران» برجسته کرد؛ راهی که حاکمیت اسلام را با حکومت مردم تلفیق می‌کند. روحانی، راه امام(ره) را در روخوانی از کلام امام نمی‌داند او از اجتهاد در کلام امام سخن گفت.

معزی خاطرنشان کرد: رییس‌ جمهوری تأکید امام بر حاکمیت نسل امروز بر سرنوشتش را یادآور شد و حضور بیش از دو سوم شهروندان در انتخابات را نماد حاکمیت این نسل دانست. در نگاه روحانی، مشارکت بیش از 70درصدی نسل امروز در انتخاباتی پرشور و رقابتی، نه فقط رأی به ثمره‌ انقلاب که رأی به شجره‌ انقلاب خواهد بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها