کد خبر: 462823
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۴:۲۲:۲۱
| |

عباس چمنیان:

لحظات در بازی با پرسپولیس تعیین کننده هستند

عباس چمنیان مربی تیم تراکتور تبریز، در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس، گفت: در بازی با پرسپولیس لحظات تعیین کننده است و سرنوشت این دیدار را کیفیت ضربات آخر و اشتباهات کمتر تعیین می‌کند. به اندازه کافی از ابتدای فصل به دلیل اشتباهاتی که در دفاع و حمله داشته ایم تنبیه شده‌ایم.

لحظات در بازی با پرسپولیس تعیین کننده هستند
کد خبر: 462823
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۴:۲۲:۲۱

اعتمادآنلاین| عباس چمنیان در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا باید ولادت حضرت فاطمه زهرا را به تمام مادران و زنان سرزمین‌مان تبریک می‌گویم. سیزده هفته از مسابقات را پشت سر گذاشتیم و هیچ دیدار ساده‌ای نداشتیم. تمام بازی‌ها در لیگ امسال سخت و فشرده است.

وی افزود: ویژگی این فصل لیگ برتر فشرده و نزدیک بودن است. طبیعی است بازی فردا هم برای ما به دو دلیل سخت و مهم است. از طرفی پرسپولیس تیم خوب، منظم و باتجربه‌ای است که در سال‌های اخیر کم‌ترین تغییر و تحول را در ساختار فنی، روی نیمکت و درون زمین داشته است. بازیکنانش چندین سال کنار هم بازی می کنند و این ویژگی‌ها حریف را به تیمی هماهنگ تبدیل کرده است.

مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: قطعا دیدار سخت و دشواری را پیش رو داریم. تلاش ما برای حفظ تراکتور در بالای جدول باید خیلی مضاعف باشد. متاسفانه هفته گذشته با وجود شایستگی‌مان مقابل آلومینیوم اراک به دلیل عدم استفاده از فرصت‌ها و بی دقتی در زدن ضربات نهایی نتیجه نگرفتیم.

چمنیان ادامه داد: در فاصله این دو مسابقه تلاش کردیم روی بالا بردن آمادگی ذهنی بازیکنان تمرکز کنیم زیرا فاصله مسابقات خیلی بالا نیست و چندان نمی‌توان تمرینات فنی انجام داد. پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی دارد و در بخش حمله هم تیم خطرناکی است. به همین دلیل سعی می‌کنیم با تمرکز در دفاع و استفاده از نفرات باتجربه و با کیفیت‌مان بتوانیم بیشترین کارایی و کمترین اشتباه را در دفاع داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم ما در خلق موقعیت عملکرد بدی نداشته و امیدواریم از فرصت‌هایی که در طول بازی به دست می‌آید استفاده کنیم. نوع بازی و استراتژی تراکتور ارائه بازی تماشاگرپسند، زیبا و رسیدن به دروازه حریف است. به همین دلیل امیدواریم در زدن ضربات آخر هم دقت عمل بازیکنان مان بیشتر باشد و بتوانیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

مربی تیم تراکتور افزود: در بازی با پرسپولیس لحظات تعیین کننده است و سرنوشت این دیدار را کیفیت ضربات آخر و اشتباهات کمتر تعیین می‌کند. به اندازه کافی از ابتدای فصل به دلیل اشتباهاتی که در دفاع و حمله داشته ایم تنبیه شده‌ایم و امیدوارم در دو بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل برابر پرسپولیس و سایپا بتوانیم از این اشتباهات درس بگیریم و آنها را با حداکثر امتیاز به پایان برسانیم.

چمنیان خاطرنشان کرد: باید امیدوار باشیم در فاصله دو نیم فصل با ترمیم تیم، برطرف کردن نقاط ضعف و بهبود ویژگی‌های تاکتیکی بتوانیم تیم آماده تری برای نیم فصل دوم داشته باشیم.

وی درباره غایبان تراکتور مقابل پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکنون رای نهایی خود را در پرونده سعید مهری اعلام نکرده و نمی‌توانیم از وی استفاده کنیم. همچنان می خواهیم به دلیل اینکه مهری دست‌کم در شروع کار مرتکب رفتار غیر ورزشی و تخلف خاصی نشده زودتر درباره اش تصمیم گیری کنند. حمید بوحمدان را به دلیل چهارکارته بودن در اختیار نداریم. دو مصدوم تیم ما هم با تیم تمرین کرده اند و در لیست مان هستند. امیدواریم در صورت ضرورت از آنها استفاده کرده و با تمام قوا برای این بازی خوب و کسب نتیجه آماده شویم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها