کد خبر: 462864
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۷:۰۹:۰۱
| |

جزئیات سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان

یک شبکه خبری لبنان عصر چهارشنبه (15 بهمن ماه) اعلام کرد: یک انفجار در جنوب لبنان شنیده و پس از آن منابع محلی آن را ناشی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی عنوان کردند.

جزئیات سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان
کد خبر: 462864
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۷:۰۹:۰۱

اعتمادآنلاین| شبکه خبری «ان بی ان» لبنان از شنیدن صدای انفجاری در جنوب این کشور خبر داد که منابع محلی احتمال داده‌اند، ناشی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی باشد.

این شبکه خبری عصر چهارشنبه اعلام کرد: یک انفجار در جنوب لبنان شنیده و پس از آن منابع محلی آن را ناشی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی عنوان کردند.

در صورت صحت و تایید این خبر، این دومین پهپاد نظامی رژیم صهیونیستی است که طی هفته جاری در جنوب لبنان سرنگون شده است.

در همین پیوند، پایگاه اطلاع‌رسانی «لیبانون فایلز» پس از مدتی از مخابره خبر سرنگونی یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان گزارش داد که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی در حال پرواز بر فراز مناطق «نبطیه»، «إقلیم التفاح» ​و ساحل جنوبی هستند و در ارتفاعات بسیار پایین تمرین حملات غیرواقعی را آغاز کرده‌اند.

رسانه‌های رسمی لبنان بامداد امروز (چهارشنبه 15 بهمن ماه) گزارش دادند که هواپیماهای جاسوسی و شناسایی رژیم صهیونیستی در ارتفاع کم، حریم هوایی مناطق مختلف این کشور را نقض کرده‌اند.

خبرگزاری رسمی لبنان (NNA) نیز اعلام کرد که این هواپیماها در آسمان "خلده"، "عرمون"، "بشامون" و "الشویفات" در ارتفاع بسیار کم ساعت‌ها درحال گشت زنی بودند.

پیشتر نیز رسانه‌های لبنانی در دوشنبه هفته جاری از خارج کردن کنترل یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از دست این نیروها توسط متخصصان «جنبش حزب الله» لبنان و سرنگونی آن خبر دادند.

شبکه «المیادین» گزارش داد که این پهپاد صبح دوشنبه به حریم هوایی لبنان نفوذ کرده بود که نیروهای مقاومت اسلامی در شهرک «بلیدا» در جنوب لبنان کنترل آن را به دست گرفتند و آن را فرود آوردند. در حالی که حزب الله لبنان جزئیات بیشتری در این باره اعلام نکرده بود، ارتش رژیم صهیونیستی سرنگونی پهپاد خود را تایید کرد. نیروهای مقاومت در نوار غزه نیز در هفته جاری از سرنگون کردن یک پهپاد رژیم صهیونیستی در این نوار خبر داده بود.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها