کد خبر: 462877
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۹:۲۱:۰۱
| |

استاندار گیلان در مراسم افتتاح فاز دوم تبدیل هزار کیلومتر شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگه‌دار:

نیاز استان برای تبدیل شبکه‌های فرسوده برق به کابل خودنگه‌دار بیش از میزان کنونی است

ارسلان زارع امروز در مراسم افتتاح فاز دوم تبدیل هزار کیلومتر شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگه‌دار که در شهرستان‌های لنگرود و رودسر به صورت ویدئو کنفرانسی در سالن اجتماعات شرکت توزیع برق گیلان برگزار شد، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان در دهه‌فجر افتتاح شد و چنین دستاوردهایی مورد مباهات استان است.

نیاز استان برای تبدیل شبکه‌های فرسوده برق به کابل خودنگه‌دار بیش از میزان کنونی است
کد خبر: 462877
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۹:۲۱:۰۱

اعتمادآنلاین| ارسلان زارع امروز در مراسم افتتاح فاز دوم تبدیل هزار کیلومتر شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگه‌دار که در شهرستان‌های لنگرود و رودسر به صورت ویدئو کنفرانسی در سالن اجتماعات شرکت توزیع برق گیلان برگزار شد، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان در دهه‌فجر افتتاح شد و چنین دستاوردهایی مورد مباهات استان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات در گیلان برای تامین برق همه مشترکین فرسودگی شبکه‌های برق بود، افزود: در حوادث طبیعی به خصوص پاییز و زمستان این مشکلات بیشتر خود را نشان می‌داد و سنوات گذشته یکی از مشکلات و آسیب‌هایی که منجر به وارد شدن خسارت به استان می‌شد، به دلیل فرسودگی شبکه برق بود.

زارع با بیان اینکه برای کاهش این مشکلات اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان انجام شد، ادامه داد: میزان مورد نیاز ما برای تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگه‌دار در گیلان بیش از این میزان بود و تصمیم گرفته شد، این مسیر ادامه پیدا کند و در همین راستا امروز هزار کیلومتر دیگر در فاز بعدی در حال انجام است که امروز آغاز عملیات اجرایی آن را شاهد بودیم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: به دلیل افزایش نرخ مصالح و میزان سرمایه‌گذاری حجم هزینه مورد نیاز بیشتر شده است و به 140 میلیارد تومان رسیده است و تامین آن بخشی از طریق تسهیلات و منابع توانیز و کمک شرکت توزیع برق اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح شاهد رضایت مردم و پایداری برق استان خواهیم بود.

زارع با اشاره به اینکه علیرغم مشکلات اقلیمی استان و شرایط دشواری که وجود دارد، شاخص برخورداری از برق در گیلان به میانگین کشوری نزیک است، تصریح کرد: امیدواریم این خدمات‌رسانی‌ها با شتاب بیشتر ادامه یابد تا مشکلات مردم کم و رفع شود.

استاندار گیلان گفت: در مجموع شرکت‌های خدمات‌رسان استان در جهت تحقق اهداف نظام و شعار امسال نقش موثری داشتند و امیدواریم مشکلات پیش‌رو نیز با همین تلاش رفع کنند.

در ادامه این مراسم محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: این مجموعه گامهای مهمی در جهت رضایت مشترکین برداشته است و امروز این دو پروژه در شهرستان های رودسر و لنگرود به صورت موردی افتتاح و بهره برداری شد.

وی افزود: در یکساله اخیر یک طرح بزرگ تاب‌آوری جهادی در 320 مرحله اجرایی شده است و با اتمام آن شاهد کاهش مشکلات برقی استان خواهیم بود.

هنرمند خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق گیلان در سالجاری مطالبات خود را بدون کمترین تنش از مردم وصول کرد و این پرداخت ها به چرخه صنعت استان کمک می کند.

وی تصریح کرد: پروژه مکان محور در ردیابی خرابی برای رفع خاموشی در حال اجرا است و به دنبال آن اجرای برق امید در استان نیز در حال پیگیری است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: تامین برق پایدار و آسایش و رفاه مشترکین از مهمترین اهداف این شرکت است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها