کد خبر: 463431
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۱۸:۴۳:۱۷
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

داعش با 100 میلیون دلار در منطقه پرسه می‌زند

بر اساس گزارشی که از سوی یکی از نهادهای وابسته به شورای امنیت سازمان ملل متحد صادر شده است، گروه تروریستی داعش در حال حاضر 10 هزار نیروی مسلح در اختیار داشته که در سوریه و عراق مستقر هستند، در حالی که دارایی‌های نقدی این گروه بیش از 100 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

داعش با 100 میلیون دلار در منطقه پرسه می‌زند
کد خبر: 463431
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۱۸:۴۳:۱۷

اعتمادآنلاین| 10 هزار تروریست و 100 میلیون دلار پول نقد ظرفیت داعش برای انجام اقدامات تروریستی در حد فاصل کشورهای سوریه و عراق است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، بر اساس گزارشی که از سوی یکی از نهادهای وابسته به شورای امنیت سازمان ملل متحد صادر شده است، گروه تروریستی داعش در حال حاضر 10 هزار نیروی مسلح در اختیار داشته که در سوریه و عراق مستقر هستند، در حالی که دارایی‌های نقدی این گروه بیش از 100 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

در این گزارش تاکید شده است اکثر نیروهای این گروه تروریستی در حال حاضر در عراق مستقر هستند در حالی که همچنان از طریق آدم‌ربایی و باج‌گیری بر میزان دارایی‌های خود می‌افزاید.

شورای امنیت سازمان ملل متحد هشدار داد، گروه داعش همچنان ظرفیت انجام اقدامات تروریستی را در مناطق مرزی عراق و سوریه در اختیار دارد و به رغم چالش‌هایی که با آن مواجه بوده و ضرباتی که طی سال 2020 به ساختار رهبری آن وارد آمده همچنان از این توانمندی بهره‌مند است.

گفتنی است با روی کار آمدن دولت جو بایدن، گروه تروریستی داعش هم بر دامنه فعالیت‌های خود افزوده و همین امر هم باعث شد تا دولت عراق بر حجم درگیری خود با این گروه تروریستی بیفزاید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها