کد خبر: 464036
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۱۴:۲۵:۱۷
| |

نادال اوپن استرالیا را قدرتمند آغاز کرد

تنیسور اسپانیایی و روس به همراه بانوی شماره یک جهان در بازی نخست خود در اپن استرالیا به راحتی پیروز شدند و به دور دوم صعود کردند.

نادال اوپن استرالیا را قدرتمند آغاز کرد
کد خبر: 464036
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۱۴:۲۵:۱۷

اعتمادآنلاین| تنیسور اسپانیایی و روس به همراه بانوی شماره یک جهان در بازی نخست خود در اپن استرالیا به راحتی پیروز شدند و به دور دوم صعود کردند.

در روز دوم تنیس اپن استرالیا، رافائل نادال و اشلی بارتی با قدرت کار خود را شروع کردند. تنیسور اسپانیایی برابر لاسلو دیره قرار گرفت و 3 بر صفر پیروز شد. مرد شماره دو جهان در ست اول 6 بر 3 حریفش را شکست داد و در ست دوم 6 بر 4 پیروز شد. او توانست ست سوم را با نتیجه 6 بر یک به نفع خود اختصاص دهد.

در دیگر بازی مهم تنیس مردان دنیل مدودف به مصاف پسپیسیل رفت و 3 بر صفر حریفش را شکست داد. تنیسور روس ست های اول تا سوم را به ترتیب با نتایج 6 بر 2، 6 بر 2 و 6 بر 4 پیروز شد.

استفانوس سیتسیپاس هم به راحتی سیمون فرانسوی را شکست داد و 3 بر صفر پیروز شد. تنیسور یونانی ست اول و سوم را با نتایج مشابه 6 بر یک به نفع خود اختصاص داد و در ست دوم 6 بر 2 سیمون را مغلوب کرد.

آندری روبلف هم پر قدرت ظاهر شد و با نتیجه 3 بر صفر یانیک هانفمن را شکست داد. او در دو ست نخست با نتایج مشابه 6 بر 3 پیروز شد و در ست سوم هم 6 بر 4 حریفش را مغلوب کرد.

حذف داوید گوفین و بائوتیستا از اتفاق های مهم روز دوم بازی ها بود.

متئو برتینی، کسپر رود، فونینی، دنیل اوانس، الکس دی مینائور، لورنزو سونگو، فیلیپ کرایینوویچ، کارن خاچانف، چوریچ و هوبرت هورکاز با پیروزی برابر حریفانشان به دور دوم صعود کردند.

در بخش زنان اشلی بارتی برابر کووینیچ قرار گرفت و با نتیجه قاطع 2 بر صفر پیروز شد. بانوی شماره یک جهان هر دو ست را با نتیجه مشابه 6 بر صفر به نفع خود اختصاص داد.

سوفیا کنین به مصاف مدیسون اینگلیس رفت و 2 بر صفر پیروز شد. تنیسور آمریکایی ست اول و دوم را با نتایج 7 بر 5 و 6 بر 4 به خود اختصاص داد.

الینا اسویتولینا با مری بوژکووا بازی کرد و 2 بر صفر حریفش را شکست داد. تنیسور اوکراینی در ست اول 6 بر 3 پیروز شد و در ست دوم برای شکست حریفش به زحمت افتاد و در نهایت 7 بر 6 پیروز شد.

کارولینا پلیسکووا به مصاف جاسمین پائولینی رفت و 2 بر صفر پیروز شد. شانس ششم قهرمانی در ست نخست حریف ایتالیایی اش را 6 بر صفر شکست داد و در ست دوم 6 بر 2 پیروز شد.

حذف آزارنکا در دور نخست از شگفتی های روز دوم نخستین گرند اسلم سال بود. شانس دوازدهم قهرمانی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب جسیکا پگولا شد. او دو هفته قرنطینه را دلیل حذف زودهنگام خود دانست.

مرتنس، ژانگ، موگوروسا، بنچیچ، برادی، ساکاری، الکساندرووا، وکیک، موچووا، کونتاویت و پوتینسوا هم با شکست حریفانشان به دور بعد راه یافتند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها