کد خبر: 464361
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۱۲:۵۳:۱۳
| |

طلسم حضور بدمینتون در بازی‌های المپیک/ ثریا آقایی بازی‌های المپیک را از دست داد؟

فریبا مددی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: با توجه به شرایط آسیب‌دیدگی ثریا آقایی و جراحی زانو و رسیدن به وضعیت مطلوب حدود سه، چهار ماهی زمان نیاز دارد که گرفتن سهمیه المپیک را برای او سخت می‌کند.

طلسم حضور بدمینتون در بازی‌های المپیک/ ثریا آقایی بازی‌های المپیک را از دست داد؟
کد خبر: 464361
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۱۲:۵۳:۱۳

اعتمادآنلاین| فریبا مددی درخصوص شرایط شانس اول کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو در رشته بدمینتون به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ثریا آقایی متاسفانه بدشانسی آورد. او چند سال پیش هم چهار ماه قبل از بسته شدن لیست افراد اعزامی به بازی‌های المپیک دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شد و امسال هم در لیگ برتر پای دیگرش آسیب دید و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

وی افزود: سلامتی کامل ثریا آقایی به سه چهار ماه زمان نیاز دارد که در این مدت باید در سه چهار مسابقه شرکت می‌کرد تا رده‌بندی خود را ارتقاء دهد و من فکر می‌کنم گرفتن سهمیه المپیک برای او سخت می‌شود. از طرفی مشخص نیست بازی‌های المپیک توکیو برگزار می‌شود یا نه و چه اتفاقی رخ می‌دهد به هر حال برای ثریا آقایی آرزوی سلامتی می‌کنم.

درعین حال فریبا جلالیان سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان دیدگاه امیدوارکننده به بهبود شرایط آقایی و کسب سهمیه المپیک توکیو توسط وی دارد و می‌گوید: نمی‌توانیم به طور قاطع بگوئیم سهمیه بازی‌های المپیک را از دست داده است چون هیچ چیز مشخص نیست و امیدواریم بهبود یافته و بتواند سهمیه المپیک را کسب کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها