کد خبر: 464541
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۰۶:۳۸:۴۸
| |

آیا توهین و هتاکی به روحانی هدایت شده است؟

نماینده گرمسار در مجلس دهم در رابطه با توهین به رئیس‌جمهور در روز راهپیمایی 22 بهمن گفت: این توهین و هتاکی‌ها هدایت شده است و نمی‌تواند از سوی این افراد باشد.

آیا توهین و هتاکی به روحانی هدایت شده است؟
کد خبر: 464541
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۰۶:۳۸:۴۸

اعتمادآنلاین| غلامرضا کاتب، نماینده گرمسار در مجلس دهم، در رابطه با توهین به رئیس جمهور در روز راهپیمایی 22 بهمن گفت: این توهین و هتاکی ها هدایت شده است و نمی تواند از سوی این افراد باشد. گروه هایی در کشور هستند که افراد را هدایت و تربیت می کنند تا این توهین را انجام دهند تا قبح مسئولین نظام کاملا ریخته شود. جایگاه ریاست جمهوری دارای اهمیت و ارزش است زمانی که شخصی رای ملت را دارد باید جایگاه او مورد احترام قرار بگیرد.

او ادامه داد: این تفکر به نوعی ایجاد یک بدعت جدید در درون نظام است، مرحوم هاشمی رفسنجانی فرمود عمر کشون راه نیندازید زیرا دامن خودتان را هم خواهد گرفت این رفتارها روزی دامن خودشان را خواهد گرفت. تفکراین افراد ناشایست است.

کاتب در رابطه با اینکه به نظر شما نباید دادستان به عنوان مدعی العموم و یا قوه قضاییه به این موضوع رسیدگی کند، اظهار کرد: قوه قضاییه موظف است تا به این موضوع ورود کند. این وظیفه قوه قضاییه است و باید برخود جدی کند البته تا به این ساعت هنوز عکس العملی نشان ندادند چه برسد به برخورد، اگر به وظیفه خود به صورت کامل عمل می کردند شاهداین اتفاقات در نظام نبودیم.

او در پاسخ به این سوال که به نظر شما چرا این هتاکی با بی اعتنایی برخی نهادها مواجه شده است، گفت: این تفکر و توهین توسط خیلی از این افراد هدایت می شود وقتی خودشان هدایت می کنند چه توجهی شود! این توهین ها نه تنها به شخص روحانی بلکه به نظام آسیب وارد می کند و حرمت ها در کشور شکسته می شود، بی حرمتی رواج می یابد و هرکس به خود اجازه می دهد تا هرکار غیر قانونی انجام دهد. کار غیر قانونی در نظام بدعت می شود و این بدعت منجر به آسیب به نظام می شود نه به یک فرد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها