کد خبر: 465185
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۱۶:۰۲:۳۶
| |

آیت‌الله نوری همدانی، مرجع تقلید:

کسی که می‌گوید نظام تضعیف شده، در خواب خرگوشی است

یک مرجع تقلید گفت:‌ افرادی که در خواب خرگوشی فرو رفته‌اند و اعتقاد دارند نظام و انقلاب اسلامی در حال تضعیف شدن است این موضوع را بدانند که انقلاب اسلامی با فکر، فطرت و فرهنگ مردم ایران سازگار است و تحت تأثیر مشکلات قرار نمی‌گیرد.

کسی که می‌گوید نظام تضعیف شده، در خواب خرگوشی است
کد خبر: 465185
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۱۶:۰۲:۳۶

اعتمادآنلاین| یک مرجع تقلید رفع مشکلات جوانان را مورد تأکید قرار داد و گفت: کاهش ارزش پول ملی سبب سختی بیشتر معیشت مردم شده و نمایندگان مجلس باید جلوی روند کاهش ارزش پول ملی را بگیرند.

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و اعضای مجمع نمایندگان استان همدان که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: خدمت مخلصانه به انقلاب و مردم ولایتمدار ایران اسلامی وظیفه همه مسئولان است.

وی با تأکید بر اینکه خدمت به خلق خدا از بهترین عبادات است، افزود: مسئولان کشور در هر رده و جایگاهی متواضعانه، صمیمانه و صادقانه با مردم برخورد کنند تا قشر‌های مختلف، خیرخواهی مسئولان را حس کنند.

وی رفع مشکلات جوانان را مورد تأکید قرارداد و بیان کرد: بالا رفتن سن ازدواج و سختی مضاعف معیشت جوانان موردتوجه باشد، کاهش ارزش پول ملی سبب سختی بیشتر معیشت مردم شده و نمایندگان مجلس باید جلوی روند کاهش ارزش پول ملی را بگیرند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: مردم استان همدان مردمی متدین، انقلابی و همیشه درصحنه هستند، مردم این استان همیشه در خط اسلام و انقلاب بوده‌اند و خواهند بود و تقدیم بیش از هشت هزار شهید به انقلاب افتخار بزرگی است که باید از وصیت و صحبت وزندگی شهدا درس آموخت.

آیت‌الله نوری همدانی تداوم آرمان‌های امام راحل را مورد تأکید قرارداد و تصریح کرد: علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، ایران اسلامی به برکت انقلاب و خون شهدا راه خود را باصلابت و اقتدار ادامه می‌دهد.

وی گفت: افرادی که در خواب خرگوشی فرو رفته‌اند و اعتقاددارند نظام و انقلاب اسلامی در حال تضعیف شدن است این موضوع را بدانند که انقلاب اسلامی بافکر، فطرت و فرهنگ مردم ایران سازگار است و تحت تأثیر مشکلات قرار نمی‌گیرد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بسیار مستحکم و ریشه‌دار و مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان (عج) است و باهمت و درایت علما و مسئولین و مردم، این انقلاب با توطئه دشمنان از بین نخواهد رفت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها