کد خبر: 465366
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۱:۵۷:۰۰
| |

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس:

مردم از بلاتکلیف ماندن بودجه آسیب می‌بینند

 سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که نباید در چند ماه پایانی فعالیت دولت، بودجه را بلاتکلیف گذاشت، گفت که مردم از بلاتکلیف ماندن بودجه آسیب می‌بینند.

مردم از بلاتکلیف ماندن بودجه آسیب می‌بینند
کد خبر: 465366
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۱:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سید کاظم دلخوش در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات اصلاحیه لایحه بودجه 1400 در موافقت با کلیات تصریح کرد: ما نمی‌توانیم کشور را بدون بودجه بگذاریم. چشم مردم به مجلس شورای اسلامی است و اگر مجلس حقوق کارکنان و مستخدمین دولت و نظام و پروژه‌های عمرانی را بلاتکلیف بگذارد مردم آسیب می‌بینند ما باید به مشکلات مردم توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: از طرفی بودجه را نمی‌شود به چند دوازدهم کشاند، کسانی که در سال 1391 در مجلس شورای اسلامی بودند می‌دانند شورای نگهبان بودجه سه دوازدهم را رد کرد و گفت در سال 1392 انتخابات داریم الان شرایط حادتر از سال 13891 و 1392 است اولا در چند ماه آینده انتخابات شورای شهر و روستا را داریم که بخشی از نظارت با مجلس است. دوم انتخابات ریاست جمهوری را داریم که هزینه سنگینی از جهت داخلی و بین‌المللی دارد ضمن این‌که پایان کار دولت در چند ماه اول سال آینده است و ما نمی‌توانیم بودجه را بلاتکلیف بگذاریم. دولت آینده تا سرجایش بنشیند چند ماه طول می‌کشد و ما به این شکل سال را از دست می‌دهیم.

دلخوش یادآور شد: در حال حاضر با فرصتی که مجلس شورای اسلامی به دولت داد هفت مورد اصلاحات انجام شد که بخشی مورد قبول ماست و بخشی قابل رسیدگی است و می‌توانیم فرصتی به همکاران تلفیق برای اصلاح بدهیم، لذا ما راهی جز تایید کلیات نداریم و نباید به سمت چند دوازدهم برویم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نظر رهبری و دولت، مجلس و مردم نیست که وقت مردم را بگیریم و بودجه را غیرشفاف کنیم، می‌توانید از کمیسیون تلفیق بخواهید جداول و ردیف‌ها را به صحن بدهد و در قالب پیشنهادات موارد رسیدگی شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها