کد خبر: 465374
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۲:۱۷:۰۸
| |

آخرین اخبار از وضعیت نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس

 ابراهیم شکوری درحاشیه مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان المپیک و پارالمپیک گفت: درباره نقل و انتقال‌ها باید بگویم آقای گل محمدی یک لیست ورودی را به ما داده است  که براساس نیازهای فنی تیم نوشته شده است.

آخرین اخبار از وضعیت نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس
کد خبر: 465374
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۲:۱۷:۰۸

اعتمادآنلاین| سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه بعد از حل شدن پرونده‌های خارجی اعلام می‌کند که منابع پرداخت بدهی را از کجا تامین کرده است.

ابراهیم شکوری درحاشیه مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان المپیک و پارالمپیک اظهار کرد: از کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنیم که برای ورزشکاران ارزش قائل هستند و امیدواریم که این حرکت‌ها ادامه دارد باشد و ما بتوانیم از قهرمانان ملی خودمان تقدیر شایسته انجام دهیم.

وی در ادامه درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: درباره نقل و انتقال‌ها باید بگویم آقای گل محمدی یک لیست ورودی را به ما داده است که براساس نیازهای فنی تیم نوشته شده است. مهدی ترابی اولین خرید ما بود که جذب شد و امیدواریم براساس لیستی که در اختیار داریم خریدهای بعدی را نیز انجام بدهیم ما سعی می کنیم براساس نیاز تیم و نظر کادر فنی اقدام کنیم.

وی در ادامه درباره جلسه مسئولان باشگاه پرسپولیس با سید جلال حسینی هم گفت: جلسه میان ریاست محترم هیات مدیره آقای سمیعی و سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم برگزار شد و این که چه موضوعاتی در جلسه مطرح شده من از آن اطلاعی ندارم اما درباره مسئله بودیمیر باید بگویم ما توانستیم مبلغ مورد نیاز جناب آقای بودیمیر را به او پرداخت کنیم که اگر پرداخت نمی شد پنجره ما بسته می شد. اما مشکلات بانکی وجود دارد که پول به حساب ایشان بنشیند تا به الان 315 هزار یورو توانستیم پرداخت کنیم و وکیل آقای بودیمیر همین مبلغ را تایید کردند. انشالله مابقی مبلغ هم طی روزهای آینده به حساب این بازیکن می نشیند و ما از این پرونده بزرگ و بسیار سنگین عبور می کنیم. از خانواده بزرگ پرسپولیس تشکر می کنیم که در این راه به ما کمک کردند. اگر درک بازیکنان و مربیان و هوادارانمان و مسوولان باشگاه نبود این اتفاق رخ نمی داد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال آیا نگران نیستید استقراض‌های که انجام می شود برای باشگاه مشکل ایجاد کند گفت: بهتر است مستند صحبت کنیم این مطالبی که شما می گوید من اولین بار است می شنوم. این که که چقدر صحت دارد یک بحث است اولویت اول برای هواداران ما این بود که پرونده بزرگ بودیمیر را که یک دغدغه برای هواداران بود را حل کنیم. این مبلغ بسیار زیاد بود و تامین آن از هر طریقی کار سختی بود. انشالله بتوانیم راه های درآمد زایی جدیدی هم باز کنیم. باشگاه هم از این مشکل رهایی پیدا کند. اما بحثی که وجود دارد این است که باشگاه پرسپولیس و استقلال هیچ ردیف بودجه از سوی دولت برایشان دیده نشده و این که سایر باشگاه ها چطور امرار معاش می کند برای خود ما هم جای سوال است باشگاه پرسپولیس به عنوان باشگاهی که در 4 سال گذشته 4 بار قهرمان لیگ شده و دو دور در فینال آسیا حضور داشته وقتی سایر تیمها هزینه خود را پرداخت می کند ما تعجب می کنیم آنها چطور این مبالغ را تامین می کند امیدوارم همان نگاهی که به پرسپولیس است به سایر تیم ها هم باشد واین که اگر قراراست بودجه دولتی هزینه نشود برای همه تیم ها باشد. و اگر قرار است بودجه ای هزینه بشود باشگاه پرسپولیس با هوادار 50 میلیون نفری و همینطور هواداران میلیونی در سطح جهان باید در اولویت باشد چون بحث باشگاه پرسپولیس صرفا ورزشی نیست و کار فرهنگی است که انجام می دهیم. خدا را شکر تیم ما با آرامش خوبی جلو می رود و شرایط و جایگاه ما هم خیلی خوب است.

او در بخش دیگری از صحبت‌هاش درباره این که مجید صدری اعلام کرده مشکلات را به تنهایی حل کرده است گفت: در باشگاه پرسپولیس همه اعضا ، هیات مدیره و همینطور سخنگوی باشگاه و کل ارکان تیم با هم هماهنگ هستند و مشکلی وجود ندارد ما تمام تلاشمان را می کنیم که باشگاه پرسپولیس را در اوج نگه داریم ما درباره خانواده پرسپولیس صحبت می کنیم.

وی در ادامه در باره قرضهای که باشگاه پرسپولیس برای پرداخت هزینه هایش انجام داده گفت در حال حاضر باشگاه برایش مهم است که نظر هودار را جذب کند و نظر هوادار بر این است که این پرونده ها بسته شود. انشالله ما در روزهای آینده درباره این که این مبالغ از کجا تامین شده صحبت خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره این که چقدر امید دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به این باشگاه میزبانی عطا کند، گفت: با توجه به تجربه خوبی که پرسپولیس در فینال سال 2018 داشته و توانسته فینال را برگزار کند و مورد تقدیر ای ف سی قرار گرفته و با توجه به مسئولیتی که من در فدراسیون داشتم و 5 میزبانی گرفتیم و مورد تقدیر AFCقرار گرفتیم ما با بررسی شرایطی که برای یک میزبانی نیاز است درخواست خودمان را ارسال کردیم. شرایط میزبانی را از نظر فنی و ساختاری داریم و حالا اگر میزبانی را به ما بدهند یا ندهند بستگی به AFC شرایط را بررسی کردیم و از نظر فنی و نیروی انسانی بسیار توانمند هستیم. میتوانیم مسابقات را برگزار کنیم امیدواریم تصمیم مناسبی بگیرند و اگر میزبانی به ما برسد به بهترین شکل بازی ها را برگزار می کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها