کد خبر: 465699
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۱۶:۱۰:۴۹
| |

محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران مطرح کرد:

انتخاب 17 عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه چهارمین کنگره حزب متبوعش فردا و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود، گفت: در این کنگره، 17 عضو شورای مرکزی و 3 بازرس انتخاب می‌شوند.

انتخاب 17 عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران
کد خبر: 465699
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۱۶:۱۰:۴۹

اعتمادآنلاین| عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه چهارمین کنگره حزب متبوعش فردا و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود، گفت: در این کنگره، 17 عضو شورای مرکزی و 3 بازرس انتخاب می‌شوند.

محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اینکه چهارمین کنگره ملی حزب متبوعش فردا برگزار می‌شود، گفت: این جلسه به علت آغاز موج چهارم ویروس «کرونا» به صورت مجازی برگزار خواهد شد. اصحاب رسانه در این نشست مجازی حضور ندارند اما نتایج، تصمیمات و متن برنامه مصوب حزب برای ریاست‌جمهوری بعد از پایان کنگره، در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه، انتخابات نیمی از اعضای شورای مرکزی که دوره فعالیت دو ساله‌ آنها به اتمام رسیده است برگزار خواهد شد، افزود: از این رو آنها به همراه افراد جدید که تمایل خود را برای حضور در شورای مرکزی حزب کارگزاران اعلام کرده‌اند به رقابت خواهند پرداخت و در این انتخابات داخلی، 17 نفر از اعضای شورای مرکزی و 3 نفر بازرس تعیین می شوند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اظهار داشت: غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب، در جلسه فردا گزارش عملکرد سالیانه را مطرح خواهد کرد. همچنین بازرسان حزب، گزارش خود را نسبت به نظارت بر عملکرد کمیته‌ها، شورای مرکزی و کانون‌های حزبی و فعالیت‌های استانی ارائه خواهند داد.

عطریانفر درباره برنامه‌های حزب کارگزاران برای ورود به عرصه انتخابات 1400، افزود: در کنگره فردا، رئیس کمیته سیاسی برنامه‌ای از آینده فعالیت‌های انتخاباتی و ریاست‌جمهوری مطرح می کند. همچنین ضمن تاکید بر ضرورت وحدت نظر در فعالیت‌های جبهه‌ اصلاحات، بر روی محورهای کلی برنامه‌ که توسط حزب کارگزاران برای ریاست‌جمهوری آینده تدوین شده است، بحث و تبادل نظر می شود.

وی گفت: بررسی محورهای انتخابات شورای شهر در دستور کار کنگره مجازی روز پنجشنبه حزب کارگزاران قرار ندارد و رسیدگی به آن به جلسات بعد موکول خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها