کد خبر: 465783
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۰۹:۴۵:۴۴
| |

رییس فدراسیون هندبال:

مربی تیم ملی هندبال تا پایان سال معرفی می‌شود

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال ایران، درباره معرفی سرمربی خارجی تیم ملی گفت: به جد در حال پیگیری این موضوع هستیم و احتمالا قبل از پایان سال قطعا به نتیجه خواهیم رسید.

مربی تیم ملی هندبال تا پایان سال معرفی می‌شود
کد خبر: 465783
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۰۹:۴۵:۴۴

اعتمادآنلاین| رییس فدراسیون هندبال گفت: به جد در حال پیگیری نهایی شدن گزینه خارجی سرمربی تیم ملی هستیم و احتمالا قبل از پایان سال قطعا به نتیجه خواهیم رسید.

علیرضا پاکدل در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر هندبال مردان اظهار کرد: امسال شرایط جدید و سختی را داشتیم. در این رویداد که 5 ماه هم به طول انجامید به خاطر شرایط خاص شیوع کرونا همه همکارانم و عوامل باشگاه‌ها واقعا تحت فشار بودند. لیگ به صورت متمرکز هم یک تجربه جدید بود و خیلی خوشحالم که این رقابت‌ها با یک بازی فینال گونه بسیار فنی و جوانمردانه به اتمام رسید. از اکنون همه برنامه‌های ما برای تیم‌های ملی خواهد بود.

رییس فدراسیون هندبال در خصوص فشردگی مسابقات و تعطیلی میان رقابت‌های لیگ برتر هندبال گفت: امسال به دلیل شرایط پاندمی کرونا برنامه‌ها دست ما نبود. ما برنامه‌ریزی می‌کردیم ولی شیوع کرونا و موج سوم شروع می‌شد و مجبور بودیم برنامه ها را تغییر دهیم. این مسائل اجتناب ناپذیر بود. مرحله آخر مسابقات هم به سبب آمادگی بهتر تیم ملی جوانان قرار بود در اردیبهشت برگزار شود اما باشگاه‌ها از فدراسیون خواستند که به دلیل فرسایشی نشدن مسابقات در همین ماه تمام شود.

وی گفت: ما هم در جلسه هماهنگی، به احترام باشگاه‌ها که بازوان توانمند ما هستند و با درخواست خودشان تصمیم به اتمام مسابقات در همین سال گرفتیم. البته با این شرایط برخی از برنامه‌های تیم ملی جوانان عقب ماند اما ما به احترام باشگاه‌ها لیگ را به اتمام رساندیم.

پاکدل در خصوص گلایه بازیکنان تیم سپاهان که اجازه ورود به سالن در زمان مسابقه آخر را نداشتند گفت: احتمالا به دلیل این که باید در فضای سالن پروتکل ها را رعایت می‌شد اجازه ورود داده نشده است. نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی به ما اعلام کرده بود که باید با توجه به فضای سالن ظرفیت استاندارد رعایت شود. به همین دلیل شاید کمی دوستان معطل شدند که از آنها عذرخواهی می‌کنم.

رییس فدراسیون هندبال در خصوص معرفی سرمربی خارجی تیم ملی گفت: به جد در حال پیگیری این موضوع هستیم و احتمالا قبل از پایان سال قطعا به نتیجه خواهیم رسید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها